پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند ماه و روز مهندسی

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند ماه و روز مهندسی، ضمن بیان تبریک به همه مهندسان فعال در عرصه کار و تلاش به بیان دیدگاه هایی در این باره پرداخت. 🔹 تیم مدیریتی شهرداری (شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر)فرمودند: خداوند را سپاس که بزرگترین معمار عالم […]

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند ماه و روز مهندسی، ضمن بیان تبریک به همه مهندسان فعال در عرصه کار و تلاش به بیان دیدگاه هایی در این باره پرداخت.

🔹 تیم مدیریتی شهرداری (شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر)فرمودند: خداوند را سپاس که بزرگترین معمار عالم وجود و ناظم هندسه هستی است که با نگرش و تفکر در این بزم وجود به شایستگی می توان به قدرت و عظمت دانش مهندسی پی برد و در این روز که روز بزرگداشت یک از مفاخر مهندسی تاریخ پر افتخار کشورمان خواجه نصیرالدین طوسی است، را به همه فعالان عرصه تلاش و کوشش و مهندسان ارجمند تبریک و تهنیت عرض نمایم.
وی افزود: مهندسی تنها یک دانش نیست بلکه یک رویکرد و نوعی بینش برای تفکر و سبکی از زندگی است و کسی که در این عرصه گام می نهد، می آموزد مساله را ببیند، در مورد آن مطالعه کند، راه حل های احتمالی را بررسی نماید، به طراحی مراحل اجرای راه حل بهتر بپردازد و گام به گام با تفکر و دقت مراحل انجام کار را تا انتها طی نماید و همانا این شیوه زندگی انسان های موفق است.

🔹 ما باید از مهندسان شیوه تفکر اصولی را یاد بگیریم و بدانیم در اقدامات اجرایی و مدیریت امروز بدون تفکر عقلانی ره به جایی نخواهدیم برد و اصول، قانون و تدبیر بهترین راهکار، اگر سرلوحه امور قرار گیرد علاوه بر صرفه جویی و پیشگیری از دوباره کاری به ساخته شدن پدیده هایی نظام مند، کارا و اثر بخش ختم خواهد شد چرا که هدف هم جز این نیست.

🔹 لذا با تاسی از نقش مهندسان در جامعه مدرن و آثار حیاتی اقداماتشان در زندگی روزمره مان، ضمن ارج نهادن به حضور ارزشمند این قشر فرهیخته و توانگر اجتماع، فرا رسیدن پنجم اسفند ماه و روز مهندسی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و توفیقات روز افزونشان را در راه توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان از خداوند متعال خواستاریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرچاف وچمخاله