کدام کارمندان شهرداری رشت دستگیر شدند؟

عضو شورای شهر رشت پست کارمندان بازداشتی شهرداری منطقه ۵ این شهر را اعلام کرد. پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه در اطلاعیه ای از بازداشت سه تن از کارمندان شهرداری رشت خبر داد. ▫️در این خبر آمده که در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه سربازان […]

عضو شورای شهر رشت پست کارمندان بازداشتی شهرداری منطقه ۵ این شهر را اعلام کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه در اطلاعیه ای از بازداشت سه تن از کارمندان شهرداری رشت خبر داد.

▫️در این خبر آمده که در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) ۳ نفر از کارکنان شهرداری رشت به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شدند.

حال رضا عاشری در یک استوری اینستاگرامی در پاسخ به سوالات نوشته کسانی که دستگیر شدند، معاون مالی، کارپرداز و مسئول اموال یکی از مناطق شهرداری رشت بود.

رئیس شورای شهر رشت هم در مصاحبه با ایسنا اعلام کرده که این افراد کارمندان شهرداری منطقه ۵ هستند.

محمدحسین واثق کارگرنیا  با اعلام بی اطلاعی  از بازداشت سه نفر از کارکنان شهرداری رشت اظهار کرد: این خبر را تازه شنیده‌ام اما هنوز اطلاعات دقیق نداریم.

 

گفتنی است هرچند در گیلان بازداشتهای متعددی در سطوح مدیریتی صورت گرفته، اما کمتر در مورد جزئیات و نحوه اتهامات صحبتی شده است. همین موضوع بوده که بعد از مدتی این مسائل به فراموشی سپرده می‌شود. پیش از این هم یکی از اعضای شورای شهر رشت دستگیر شد که در مورد آن هم اطلاع رسانی لازم انجام نشده است.

 

همرسانی کنید: