گام های بلندی در راستای توسعه پایدار بخش رحیم آباد برداشته شده است

  بخشدار رحیم آباد روند توسعه این بخش را شتابان و رو به جلو توصیف و گفت: خوشبختانه به برکت دولت سیزدهم قدم های موثری برای توسعه پایدار این بخش صورت گرفته است. “مقدم محقق دوست ” در جمع خبرنگاران این بخش به بیان برخی اقدامات و کارکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این بخش […]

 

بخشدار رحیم آباد روند توسعه این بخش را شتابان و رو به جلو توصیف و گفت: خوشبختانه به برکت دولت سیزدهم قدم های موثری برای توسعه پایدار این بخش صورت گرفته است.
“مقدم محقق دوست ” در جمع خبرنگاران این بخش به بیان برخی اقدامات و کارکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این بخش اشاره و روند خدمات صورت گرفته را طی دهه فجر امسال در چند حوزه تشریح کرد.
وی با اشاره به اجرای پروژه گاز رسانی به روستاهای اشکورات این بخش اظهار کرد :کارهای مقدماتی برای انجام پروژه گاز رسانی به منطقه سجیران در دست اقدام است و برای مناطق شوییل و لشکان نیز طراحی لازم صورت گرفته و به زودی به مناقصه خواهد رفت.
وی مجموع روستاهایی که در مناطق شوییل و لشکان به مناقصه خواهند رفت ۸۴روستا اعلام کرد.
بخشدار رحیم آباد از دیگر کارکردها و خدمات صورت گرفته را در حوزه آبخیزداری ذکر و اضافه کرد: برای اجرای پروژه آبنمای سنگی و گابیون بندی دیواره پرچکوه کاکرود به مساحت هزار و ۱۹۰متر مکعب بیش از یک میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.
محقق دوست ” کف بندی رودخانه لات محله در قالب دیواره سنگی به مساحت ۴۸۰متر مکعب با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان را از دیگر طرح های افتتاحی در دهه فجر بر شمرد.
بخشدار رحیم آباد به انجام فعالیت های صورت گرفته درحوزه کشاورزی و آب و خاک اشاره و گفت: اجرا و بهره برداری از فاز یک و دوم آبرسانی به روستای کیارمش،نرکی و رودبارک به طول ۸۰۰متر با اعتبار ۲۳۰میلیون تومان، آبیاری تحت فشار روستای سارم به مساحت ۹۸هکتار، طیولا ۱۵۱هکتار، بارگدشت ۶۵هکتار، رومدشت ۷۰هکتار، شوک ۱۸۰هکتار،کاکرود ۱۵۰هکتار، لسبو ۱۲۱هکتار از جمله این پروژه هاست که اعتبار این پروژه ها از محل صندوق توسعه کشاورزی بوده است.
وی در این مصاحبه همچنین به خدمات دولت و نظام در حوزه مخابرات، راههای روستایی، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، آبرسانی و برق رسانی اشاره و آنها را در نوع خود بی نظیر دانست.
بخشدار رحیم آباد همچنین به روند اجرای پروژه سد مخزنی پلرود اشاره و گفت: رونده اجرای این پروژه به خوبی پیش می رود ضمن اینکه پروژه تصفیه خانه طول لات و پمپاژ مخزن بندبن نیز که از جمله پروژه های ملی است به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خاتمه از همراهی و همسویی امام جمعه محترم بخش که همواره یار و یاور دولت هستند تشکر و قدردانی کرد.

عکس و خبر: معصوم ملکی آزارکی