آموزش و پرورش اعلام کرد؛

گشایش ۳۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان از ۳۱ مرداد

حسن پیراولیا، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از سه شنبه آینده، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، ۳۳ مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا ۴ شهریور آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأییدِ آموزش و پرورش است. […]

حسن پیراولیا، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از سه شنبه آینده، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، ۳۳ مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا ۴ شهریور آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأییدِ آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش از ۱۳۴ مشاور با تجربه و متخصص آموزش و پرورش گیلان با اجرای آزمون های شخصیت و تیپ شناسی به صورت انفرادی از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، یادآور شد: داوطلبان انتخاب رشته می توانند تا روز شنبه ۴ شهریور با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

پیراولیا درباره هزینه انتخاب رشته کنکور گفت: هزینه انتخاب رشته براساس نرخ مصوب دولتی در شهرهای کوچک و بزرگ متغیر است و نسبت به مراکز انتخاب رشته در مراکز آزاد تا ۵۰ درصد هزینه ها کمتر است. وی افزود: داوطلبان می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ در روزهای اعلام شده به مراکز انتخاب رشته مطابق پیوست زیر مراجعه کنند.