پیگیری جدی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان جهت حل چالشهای فنی درمانگاه منجیل

دکتر فرید حبیبی رودسری مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به منظور بررسی آخرین وضعیت و تسریع در روند اجرایی پروژه درمانگاه منجیل به اتفاق معاونین و کارشناسان مربوطه از محل این پروژه بازدید به عمل آورد.   به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، در این بازدید میدانی که با هدف […]

 

به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، در این بازدید میدانی که با هدف بررسی آخرین وضعیت فنی و اجرایی پروژه انجام شد، دکتر حبیبی و هیئت همراه با حضور در محل، با مسئولین و عوامل دست اندرکار این پروژه دیدار و گفت وگو نمودند.

دکتر فرید حبیبی رودسری مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای شاخص های سلامت منطقه اظهار داشت: تأمین سلامت و ایمنی مردم و بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات درمانی باکیفیت، رسالت اصلی ماست و هیچ‌چیز بر این اولویت مقدم نیست.

وی افزود: بر همین اساس و با هدف اطمینان از تحقق این استانداردها، بررسی‌های کارشناسی دقیق و مستمری در دست انجام است تا پروژه درمانگاه منجیل با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: قطعا اجرای چنین پروژه مهمی می تواند با چالشهایی مواجه شود منتهی با پیگیری‌های جدی و بهره گیری از ظرفیتهای موجود و یاری مسئولین به ویژه نماینده محترم مردم منجیل، رودبار و لوشان بدنبال مرتفع نمودن مسائل موجود هستیم تا با تعیین تکلیف نهایی این پروژه، شاهد افتتاح و خدمت‌رسانی این مرکز درمانی به مردم و بیمه شدگان شریف منجیل باشیم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه میدانی، راهکارهای فنی مختلفی برای خروج از وضعیت کنونی و پیشبرد سریع‌تر عملیات اجرایی توسط کارشناسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری مستمر، اقدامات لازم برای اجرایی‌سازی سریع این راهکارها انجام پذیرد.

پروژه درمانگاه منجیل با هدف ارائه خدمات درمانی به جامعه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و دیگر شهروندان منطقه در دست پیگیری است تا پس از بهره‌برداری، نقش مؤثری در پوشش درمانی شهرستان منجیل و اطراف آن نماید.