پزشکیان مقابل مافیاهای هفت سری که زندگی را به کام مردم تلخ کرده‌اند،خواهد ایستاد.!

میثاق جدید پزشکیان با مردم؛ سخنی که ۴۵ سال بود هیچکس درباره اش حرف نمی زد! اکانت رسمی مسعود پزشکیان در شبکه های اجتماعی عنوان کرد این نامزد انتخاباتی با مردم عهد بسته است در صورتی که رای بگیرد تمام تلاش خود را برای تغییر وضعیت کشور به کار می برد و در صورتی که […]

میثاق جدید پزشکیان با مردم؛ سخنی که ۴۵ سال بود هیچکس درباره اش حرف نمی زد!
اکانت رسمی مسعود پزشکیان در شبکه های اجتماعی عنوان کرد این نامزد انتخاباتی با مردم عهد بسته است در صورتی که رای بگیرد تمام تلاش خود را برای تغییر وضعیت کشور به کار می برد و در صورتی که امکان این تغییر نبود، رای مردم را به آنها پس داده و کناره گیری می کند، سخنی که از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ نامزد انتخاباتی بیان نکرده است.
عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی با اشاره به این عهد جدید عنوان کرد با شناختی که از مسعود پزشکیان دارم، او کسی نیست که عهد خود را زیرپا بگذارد و این پیام، به روشنی، ضمانتی برای شهروندانی است که فکر می کنند با رای دادن، هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد.
باید توجه کرد میثاق تازه مسعود پزشکیان با مردم، عهد بسیار سنگینی است که عمل به آن، زهره شیر می طلبد، زیرا که در صورت پیروزی پزشکیان در انتخابات هشتم تیرماه، انبوهی از مشکلات اقتصادی، سیاسی و بین المللی تلنبار شده که انتظار می رود به سادگی حل شدنی نباشند.
معنی میثاق جدید پزشکیان با مردم این است که او تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در مقابل مافیاهایی که زندگی را به کام مردم تلخ کرده اند خواهد ایستاد. مافیای هفت سری که در خودروسازی، سازمان بورس، شبکه بانکی، صنایع مختلف از جمله صنعت پتروشیمی و فولاد سالهاست خون مردم را میمکند و نمونه عملکرد آنها را می توان در عدم اجازه به واردات خودرو، عدم اختصاص وام بانکی به تولیدکنندگان واقعی و اختصاص 3میلیارد دلار به واردات چای آلوده دبش، مفاسد کلان پتروشیمیها و صنعت فولاد از جمله فساد مالی 93 هزار میلیاردی در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و نظایر آن به عینه دید.
کار عظیم پزشکیان از زمانی شروع خواهد شد که به گفته محمدجواد ظریف، در روز شنبه 9 تیرماه امسال، رئیس جمهور پزشکیان به عنوان برنده انتخابات به مردم معرفی شود و از آن لحظه است که سیل مطالبات مردم به امید تغییر در وضعیت نابسامان کنونی به سمت پاستور سرازیر شود.