• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 28 - June - 2024
  • ساعت :

    احداث و تکمیل ۸ پارک جدید در مناطق پنجگانه شهری در دستور کار مدیران شهرداری رشت/ تداوم عملیات روکش آسفالت معابر اصلی و محلات 

    جلسه شورای معاونین شهرداری و مدیران مناطق پنجگانه شهری به ریاست شهردار رشت برگزار شد

     به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، جلسه شورای معاونین شهرداری و مدیران مناطق پنجگانه شهری امروز شنبه دوم تیر ماه ۱۴۰۳ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت در ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

    شهردار‌ رشت در ابتدای این جلسه با اشاره بر احداث و تکمیل ۸ پارک جدید در‌ سطح شهر بیان داشت:احداث پارکها می تواند به طور قابل توجهی در چشم انداز کلی شهر تاثیرگذار باشند و از سوی دیگر نیاز شهروندان به فضاهای سبز را برطرف می‌سازند.

    شوقی در ادامه با تاکید بر رفع نواقص و تعمیر پل های عابر مکانیزه سطح شهر اذعان داشت:موظف هستیم در جهت حفظ سلامت مردم، ایمن‌سازی های لازم در خصوص پل ها انجام بگیرد و نواقص رفع گردد.

    شهردار رشت در خصوص تداوم عملیات روکش آسفالت سطح شهر عنوان کرد:با توجه به آب و هوای مناسب،باید فرصت را غنیمت بشمریم و با سرعت و کیفیت بیشتر عملیات روکش آسفالت را در معابر اصلی و محلات ادامه دهیم.

    پیاده روسازی و احداث کفپوش برخی معابر مناطق پنجگانه شهر رشت،تداوم روکش آسفالت، رنگ آمیزی جداول و سرعتگاه ها و همچنین بهبود سیستم های روشنایی شهر از جمله مواردی بود که در این جلسه به آنها اشاره شد.

    در پایان جلسه مدیران مناطق پنجگانه گزارشی از روند اجرای پروژه های کلان مقیاس شهری را در جلسه مذکور ارائه کردند.

    نوشته های مشابه

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا