در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت:

صادقی: هر رای که به صندوق ریخته نشود جناح مقابل تقویت می‌شود

محمود صادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب و نماینده‌ی تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در همایش ستاد پزشکیان در رشت عنوان کرد: انتخابات پیش رو یک فرصت تاریخی است. وی افزود: باید تلاش کنیم تا مردم را برای حضور در انتخابات قانع کنیم و شور انتخاباتی ایجاد کنیم. صادقی خاطرنشان کرد: آخرین نظرسنجی‌ها حرف مشترکی در […]

محمود صادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب و نماینده‌ی تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در همایش ستاد پزشکیان در رشت عنوان کرد: انتخابات پیش رو یک فرصت تاریخی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا مردم را برای حضور در انتخابات قانع کنیم و شور انتخاباتی ایجاد کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: آخرین نظرسنجی‌ها حرف مشترکی در خصوص افزایش آرای دکتر پزشکیان دارند.

این حقوقدان و مدرس دانشگاه تاکید کرد: اثرات یک رییس جمهور در زندگی روزمره لمس می‌شود.

نماینده‌ی تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: فضای جامعه در حال تغییر است و پنجره‌ای برای رای دادن خانواده‌ها باز شده است.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان نمونه بارزی از فردی است که قدرت را ابزار خدمت می‌داند و عدالت و علم را سرلوحه امور قرار میدهد، اظهار داشت: فعال شدن احزاب و فرصت گفتگویی که در این انتخابات فراهم شده زمینه ساز دموکراسی است.

صادقی ادامه داد: دموکراسی فرایندی است که با یک انتخابات به پایان نمی‌رسد.

این وکیل دادگستری گفت: پزشکیان اهل وعده دادن نیست و گفتمان توسعه را دنبال میکند و اهل تقابل نیست، پزشکیان با این ویژگی‌ها رییس جمهور متفاوتی خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه باید با حضور آگاهانه سرنوشت ایران را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق ریخته نشود جناح مقابل تقویت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که روز به روز تنور انتخابات داغ‌تر خواهد شد.

این سیاستمدار اصلاح‌طلب افزود: امیدوارم فردای انتخابات، خون تازه‌ای در رگ‌های کشور تزریق شود و رییس جمهور منتخب امیدها را زنده کند.

 پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کنونی کشور است

علیرضا سحرخیز رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت که با حضور و سخنرانی محمود صادقی برگزار شد عنوان کرد: امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.

وی افزود: حضور دکتر پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری یک فرصت مغتنم برای کشور است.

سحرخیز با بیان اینکه اندک اندک جمع مستان میرسد، خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف اجتماعی رفته رفته تصمیم به مشارکت در انتخابات میگیرند.

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: پزشکیان با سابقه وزارت بهداشت در دولت آقای خاتمی و ۵ دوره انتخاب به عنوان نماینده مجلس در بالاترین سطح در قوای مجریه و مقننه کار کرده است. ایشان به عنوان مدیری پاکدست و صادق از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است.

سحرخیز افزود: امروز ستادهای پزشکیان از نزدیک‌ترین تا دورترین نقاط کشور دایر شده و اقشار مختلف مردمی گرد هم آمده اند.

وی گفت: پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کشور و عبور از وضعیت کنونی است و امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.