اهداف مناطق آزاد بدون حضور قدرتمند و هوشمندی روابط عمومی محقق نمی شود
دکتر حجت اله عبدالملکی دومین روز از نشست مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در قالب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این مناطق به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد به بیان محورهای فعالیت رسانه ای غرب در مسیر استیلای استعمار سایر جوامع در چارچوب جریان های نظری اقتصاد جهانی پرداخت […]
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با ارائه تحلیلی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جایگاه سیاست های اقتصاد مقاومتی، با تبیین ابعاد مختلف منشور مقام سازی اقتصاد کشور، تصریح کرد: تعریف راهبرد اقتصاد مقاومتی به معنای ورود به اقتصاد جهانی از موضع قدرت براساس ظرفیت های موجود در تولیدات دانش بنیان و فناور کشور.
وی با تأکید بر اینکه اهداف مناطق آزاد بدون حضور قدرتمند و هوشمندی روابط عمومی محقق نمی شود به تشریح راهبردهای مناطق آزاد در دولت سیزدهم در قالب مردمی سازی و جهانی سازی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران پرداخته و گفت: کار حرفه ای، هم افزایی میان سازمان ها و روابط عمومی های مناطق، اقدامات و برنامه های در عیار بین المللی، بسیج همه امکانات داخلی و خارجی و در نهایت امید آفرینی پنج محور فعالیت روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می باشند.
گفتنی است در این برنامه تعدادی از مدیران به بیان نقطه نظرات خود در مسائل تخصصی مناطق آزاد پرداختند و در پایان دکتر عبدالملکی با اهدای لوح تقدیر از مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تقدیر به عمل آورد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0