در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با مدیران مسوول و اصحاب رسانه لنگرود مطرح شد:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که متناسب با جامعه عملکرد های جامعه را واقع گرایانه به تصویر می کشند

برای در نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با مدیران مسوول و اصحاب رسانه لنگرود مطرح شد:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که متناسب با جامعه عملکرد های جامعه را واقع گرایانه به تصویر میکشند بسته هستند

فرداد همت زاده/ چاف و چمخاله در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان لنگرود و مدیران مسوول شهرستان گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که متناسب با جامعه عملکرد های جامعه را واقع گرایانه به تصویر میکشند و بدین وسیله مدیران و مسوولین را به پای کار می‌آورند.

چاف و چمخاله از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است

وی با بیان اینکه چاف و چمخاله از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است ، گفت: چاف و چمخاله از امکانات طبیعی همچون وجود حدود ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی و رودخانه و قرار گرفتن در محور مواصلاتی شرق گیلان به سمت منطقه آزاد انزلی و آستارا موقعیت این شهر را استراتژیک و مهم کرده است.

مالکیت اراضی و اجرای طرح متناسب توسعه شهری اعم مطالبات شهروندان

مهندس ابراهیمی با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی چاف و چمخاله در محدوده قانونی است که هزارو سیصد هکتار آن تحت مالکیت راه و شهرسازی می‌باشد اهم مطالبات اهالی را مالکیت اراضی ، دارا بودن طرح متناسب توسعه شهری عنوان کرد و گفت: این موارد باعث موانع صدور مجوزها و منجر به نگرانی اهالی و سرمایه گذاران. شده است.

تحقق صد درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته

شهردار چاف و چمخاله سپس از تحقق صد درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت؛ بودجه سال ۱۴۰۱ ۲۵ میلیارد تومان بوده که بصورت صد در صد محقق شد و حتی این بودجه تا ۴۵ میلیارد افزایش یافت.

وی افزود: بودجه سال جاری شهرداری چاف و چمخاله ۴۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در این نشست چند ساعتی ضمن تاکید اعضای شورای شهر و شهردار به مطالبه گری مجموعه مدیریت شهری نسبت به مطالبات مردمی عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر را در سال ۱۴۰۱ برشمرده و برنامه های پیش روی مجموعه مدیریت شهری چاف و چمخاله را در سال جاری بیان کردند .

گفتنی است این جلسه که پرسش و پاسخ اصحاب رسانه همراه بود بر لزوم همدلی و حمایت همه جانبه مسیولین منطقه و استان تاکید شد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله در پایان نیز از همکاری و حمایت دادگستری ، فرمانداری شهرستان لنگرود بابت صدور مجوز سنبل زدایی رودخانه و همچنین از حمایت های دکتر جهانی، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری در خصوص اجرای پروژه های گردشگری تقدیر و تشکر نمود. این نشست با تجلیل و ضیافت افطاری به پایان رسید.