توسط فرماندار لاهیجان ؛

زنگ استکبار ستیزی در لاهیجان نواخته شد

گیلان بهتر نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان ، به مناسبت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ،زنگ استکبار ستیزی در مدرسه رحمدل لاهیجان و با حضور دکتر فرهاد براتی فرماندار لاهیجان و رییس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نواخته شد . فرماندار لاهیجان در […]

گیلان بهتر نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان ، به مناسبت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ،زنگ استکبار ستیزی در مدرسه رحمدل لاهیجان و با حضور دکتر فرهاد براتی فرماندار لاهیجان و رییس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نواخته شد .

فرماندار لاهیجان در این آیین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، دانش آموزان امروز را آینده سازان کشور دانست و گفت : از بین شما دانش آموزان نخبگانی پرورش خواهند یافت که فردای مملکت را خواهند ساخت.

فرهاد براتی ضمن برشمردن وقایع روز سیزده آبان از پیش انقلاب تا تسخیر لانه جاسوسی ، نقش دانش آموزان را جریانات مختلف انقلاب اسلامی پر اهمیت خواند و اظهار داشت : در شرایط کنونی نیز دانش آموزان با حضور پررنگ در عرصه های مختلف علمی می‌توانند باعث رشد هر چه بیشتر کشور شوند.