آغاز نهضت پیاده رو سازی گسترده در شهر کلاچای:

فرش موزاییک بازار شهر کلاچای آغاز شد

شهردار کلاچای از اجرای گسترده پروژه نهضت پیاده روسازی در این شهر خبر داد و انجام آن را از الزامات و در راستای عمل به تعهدات دانست. مهدی رشاد با بیان اینکه شهروندان برای عبور از معابر با مشکلاتی روبرو هستند هدف از این اقدام را استانداردسازی پیاده رو‌های سطح شهر، افزایش ضریب ایمنی، تسهیل […]

شهردار کلاچای از اجرای گسترده پروژه نهضت پیاده روسازی در این شهر خبر داد و انجام آن را از الزامات و در راستای عمل به تعهدات دانست.

مهدی رشاد با بیان اینکه شهروندان برای عبور از معابر با مشکلاتی روبرو هستند هدف از این اقدام را استانداردسازی پیاده رو‌های سطح شهر، افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای سطح سلامت شهروندان عنوان کرد.

وی نقطه اجرای این پروژه را در حال حاضر پشت بازار ماهی فروشان ذکر و اظهار کرد: به دلیل وجود یکدست و نامناسب نبودن و درخواست‌های به حق شهروندان و نگرانی‌ها در این زمینه، شهرداری و شورا را بر آن داشت تا پروژه موزاییک کاری را در این قسمت از شهر اجرایی نماید که هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار کلاچای ادامه داد:علاوه بر اقدامات فوق، دو طرف خیابان ضلع غربی شهر (از میدان اصلی به سمت میدان شهدا) و همچنین از میدان شهید مطهری تا محل بازار هفتگی، پروژه سنگ فرش اجرا خواهد شد

وی در خاتمه از نوع، نگاه و نگرش مسئولانه اعضای شورای اسلامی شهر در این زمینه قدردانی کرد.