همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت؛ دیدار «مرتضی عاطفی» شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر با هیات مدیره موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع)

همزمان با ولادت امام حسن (ع)، «مرتضی عاطفی» شهردار با همراهی اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر به جهت قدردانی از تلاش‌های موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) در امر احسان و نیکوکاری، با هیات مدیره این موسسه دیدار کردند.

«مرتضی عاطفی» شهردار در این دیدار با اشاره به چگونگی استفاده از پتانسیل‌های منطقه برای امور عام‌المنفعه بیان کرد: با توجه به امکانات شهری که وجود دارد می‌توان برای ایجاد اشتغال برای افراد کم‌برخوردار و مستعد استفاده کرد که این امر به توسعه کارآفرینی نیز کمک می‌کند.

عاطفی در ادامه افزود: مدیریت شهری در چهارچوب قانون از کمک به موسسات خیریه به جهت احسان و نیکوکاری دریغ نخواهد کرد و این مبحث را مسئولی اجتماعی خود می‌داند.

مدیر عامل موسسه امام حسن مجتبی (ع) نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار و حجم کمک‌های انجام گرفته، توضیح داد: جهت‌گیری موسسه در مسیر توانمندسازی و به ویژه حرکت در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای افراد تحت پوشش است.

گفتنی است: در پایان این دیدار، با اهدا لوح توسط شهردار بندرکیاشهر از مدیرعامل موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) تقدیر شد.