✍🏻جواد امام

آقایان با بی هویتی و نفاق این فرد برخورد کنند و مانع تقابل ملیت و دین شوند

در طول مدتی که از خداوند متعال عمر گرفته و توفیق زندگی داشته ام، هرگز به یاد ندارم کسی از این مردم، سنن ملی و باستانی این مرز و بوم را مقابل آیین ها یا مناسبت های مذهبی قرار داده باشد. اما متاسفانه امروز فردی حراف و بی ادب با استفاده از تریبون های رسمی […]

در طول مدتی که از خداوند متعال عمر گرفته و توفیق زندگی داشته ام، هرگز به یاد ندارم کسی از این مردم، سنن ملی و باستانی این مرز و بوم را مقابل آیین ها یا مناسبت های مذهبی قرار داده باشد. اما متاسفانه امروز فردی حراف و بی ادب با استفاده از تریبون های رسمی و غیررسمی، سعی بر القای این تقابل دارد و عجبا که در اين میان، علما و مراجع عظام هم سکوت نموده اند.

مسئولین نیز که در مواجهه با برخی انقلابی نمایان پرادعا همواره دچار لکنت هستند، فرقی به حالشان نمی کند، اگر ببینند کسانی از میان خودشان، به تفرقه های این چنینی دامن می زنند. ولی اگر هنوز در میان مقامات، اشخاصی هستند که وقعی به آینده کشور می نهند، باید با این درجه از بي هویتی و نفاق برخورد کنند.

هدف از نگاشتن چنین مطلبی، پرداختن به اراجیف آقای (ر) درباره عید نوروز و جشن غدیر نیست، چرا که چنین افرادی مخصوصا این مسائل را بازگو می کنند تا مورد توجه قرار گیرند، بلکه مقصودم اعلام خطر به کسانی است که هنوز دل در گروی این خاک دارند و به فردای آن می اندیشند.

بر هیچکس پوشیده نیست که ایران ما از دیرباز تا به امروز، ملغمه‌ای از فرهنگ ها، سنن و اقوام مختلف بوده است و این تنوع هیچ گاه موجب اختلاف و تقابل مردم با یکدیگر نشده است، حال چرا عده ای تلاش می کنند تا ملت را روبروی هم قرار دهند؟! الله اعلم.

مردم ما این روزها به اندازه کافی از بی لیاقتی مسئولین خود و ماجراجویی های بی انتهای آنها، عصبانی هستند و نارضایتی گسترده خود را نیز در همین انتخابات اخیر(البته اگر بتوان نامش را چنین گذاشت)، نشان دادند، پس بهتر است، برخی ها بیش از این بی هویتی و بی ریشه بودن خود را به رخ جامعه نکشند.

یادمان نرود، ایران همیشه ایران می ماند و اگر یک عده به دنبال تقابل مردم با هم هستند، بدانند همانطور که انگلیس ها در تاریخ نسبت به نابودی زبان و فرهنگ ما ناکام ماندند، عناصری مانند آنها نیز از دریای خروشان ملت ایران، تودهنی های فراموش نشدنی خواهند خورد.

تشیع نیز قرن هاست که برقرار است و بی تردید تنها کشوری که شیعه را در جهان حفظ خواهد کرد، ایران است. ولی ادامه این مسیر، تنها موجب ضرر به اسلام و به تبعش شیعه خواهد شد. همان‌طور که امروز عملکرد عده ای از روحانیون به پای دین نوشته می شود. لذا ممکن است هدف این تفکر، زدن ملیت باشد، اما نتیجه ای جز ضربه بیشتر به دین نخواهد داشت.( به نقل از صبح _ ما)