• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 3 - May - 2024
  • ساعت :
    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

    آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و درمانی استان در ایام نوروز ۱۴۰۳

    دکتر سیدمهدی ضیاء‌ضیابری معاون درمان دانشگاه با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق، اجرا و نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد، کلیه بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال می‌باشند. معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی به تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی، […]

    دکتر سیدمهدی ضیاء‌ضیابری معاون درمان دانشگاه با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق، اجرا و نظارت کامل بر نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد، کلیه بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی در ایام نوروز فعال می‌باشند.

    معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی به تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی، غیر دانشگاهی و درمانگاه‌ها ابلاغ شده خاطر نشان کرد: حفظ کامل ظرفیت کاری تمامی بخش‌های بیمارستانی و پاراکلینیکی در تمامی مراکز دولتی و خصوصی و نظارت جدی مراکز بر فعالیت آنان در ایام نوروز ۱۴۰۳ضرورت دارد.

    دکتر ضیابری در ادامه با اشاره به اهمیت پیش بینی لازم در صورت مواجهه بار مراجعه بیماران، گفت: فعالیت تمامی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز الزامی بوده و هرگونه کاهش فعالیت و یا تعطیلی مراکز بدون هماهنگی و تایید معاونت درمان دانشگاه غیر مجاز می‌باشد.

    وی در پایان تصریح کرد: بخش‌های پاراکلینیکی بیمارستا نی مانند آزمایشگاه، مراکز تصویر برداری نیز به صورت شبانه روزی فعال می‌باشد.

    نوشته های مشابه

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا