ابراز همدردی رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گیلان با مردم فدراسیون روسیه در پی حادثه ی تروریستی در مسکو

  پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین به نقل از مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان _ رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گیلان با صدور پیام همدردی و تسلیت خطاب به سرکنسول سفارت فدراسیون روسیه در رشت با ملت و دولت روسیه ابراز همدردی و تسلیت کردند. متن این پیام بشرح ذیل می باشد: […]

 

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین به نقل از مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان _
رئیس و اعضای اتاق بازرگانی گیلان با صدور پیام همدردی و تسلیت خطاب به سرکنسول سفارت فدراسیون روسیه در رشت با ملت و دولت روسیه ابراز همدردی و تسلیت کردند.
متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

جناب آقای آندری وادوف سرکنسول محترم فدراسیون روسیه در رشت

همه انسانهای آزاده جهان با شنیدن خبر حمله وحشیانه تروریستی در سالن کنسرت تالار شهر کروکوس مسکو که در نتیجه آن بالغ بر یکصد قربانی و زخمی را بجا گذاشت غمگین است .

همه بر این باور هستند که بی شک نمی تواند چنین حادثه مهمی بدون دخالت و هدایت و حمایت استکبار جهانی انجام شده باشد .

اقدامات تروریستی و کشتار مردم بی دفاع ، نشانه ضعف و ناتوانی دشمن است و قطعا مردم روسیه با داشتن تاریخ دفاع و‌ پیروزی بر فاشیست نازی در سال ۱۹۴۵ ، با مشاهده چنین حادثه غم انگیز تنفرشان از حامیان ترور و‌تروریست ها بیشتر خواهد شد و ملت ملی گرا و مقتدر روسیه را در مبارزه با حاکمان جهان تک قطبی متحدتر خواهد کرد .

لازم می دانم اینجانب از طرف خود و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان گیلان و همه فعالان اقتصادی عضو این اتاق ، از دست دادن جمعی از مردم بی دفاع شامل زنان ‌و کودکان و مردانی که غافلگیرانه به خاک و‌ خون غلطیدند را از صمیم قلب مان تسلیت عرض کرده و برای همه مجروحان تحت درمان آرزوی سلامتی و بهبودی را داریم .

رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی استان گیلان