استقبال افکار عمومی شهرستان بندر انزلی درحمایت از دکتر حق شناس، کاندیدای  دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی

علی کریمی پاشاکی_ روزنامه نگار__به نظر می رسد ، در مراودات و نظر سنجی های میدانی و محفلی ، شرایط و جامعه پذیری از نامزدی دکتر هادی حق شناس ، اقتصاددان ، نماینده ی ادوار مجلس ،استاندار پیشین گلستان و مدیر کل سالهای گذشته ی بندر و کشتیرانی گیلان در اکثر نقاط شهرستان بندر انزلی […]

علی کریمی پاشاکی_ روزنامه نگار__به نظر می رسد ، در مراودات و نظر سنجی های میدانی و محفلی ، شرایط و جامعه پذیری از نامزدی دکتر هادی حق شناس ، اقتصاددان ، نماینده ی ادوار مجلس ،استاندار پیشین گلستان و مدیر کل سالهای گذشته ی بندر و کشتیرانی گیلان در اکثر نقاط شهرستان بندر انزلی بطور کم سابقه ای بالا رفته است و همین موضوع باعث شده تا رقبا از حضور وی در صحنه ی انتخابات شهرستان بندر انزلی احساس کنند که با یک رقیب خیلی جدی بایستی رقابت کنند.

روند تأثیرگذاری دکتر حق شناس و کمپین انتخاباتی ایشان در بخشها، روستاها و نقاط شهری شهرستان بندر انزلی روز به روز رو به افزایش است.
استراتژی  رعایت اخلاق انسانی ،مدارا و بالا بردن آستانه ی تحمل توسط دکتر حق شناس و افراد کمپین انتخاباتی وی و  همچنین احترام به تمام رقبا در عین رقابت سالم ، باعث گردیده است تا میزان جامعه پذیری از کاندیداتوری ایشان در میان مردم روندی صعودی داشته باشد.
کمپین انتخاباتی دکتر حق شناس ، در عین گستردگی حوزه های فعالیت ، از جمله ستادها و کمپین های انتخاباتی نادر است که کمترین هزینه ها در آن می شود و همین یکی از نشانه‌های وجود سلامت و صداقت و پاکدستی و حضور در انتخابات به عنوان نامزد ،صرفاً برای کمک به بهبود وضعیت روستاوندان و شهروندان انزلیچی در تمام نقاط این شهرستان می باشد.

در سال‌های اخیر در ارتباط با انتخابات و تبلیغات انتخاباتی همیشه مطالبات ، کمبودها و چالش‌های منطقه ای بر چالش‌های ملی از نظر رأی دهندگان بنا به هزاران دلیل در ارجحیت قرار گرفته است که هم محسناتی دارد و هم معایبی ،که بایستی به این موضوع هم توسط مردم دقت لازم صورت گیرد تا هم نماینده به امور ملی عنایت داشته باشد و  هم شهرستان بندر انزلی و مطالبات بحق مردم در اقصی نقاط این شهرستان مد نظر جدی قرار گیرد تا مشکلات به حداقل برسد و یا در روند کاهش قرار گیرد.
بحث بعدی این است که دکتر حق شناس بدلیل آشنایی کامل به وضعیت شهرستان بندر انزلی و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان در زمینه های مختلف اطلاعات کافی دارد و همین موضوع و دغدغه‌های دیگر وی نسبت به شهرستان بندر انزلی باعث شده تا دکتر حق شناس در این شهرستان ،از ظرفیت های رأی  خوبی برخوردار است .

دکتر حق شناس، خوشبختانه در تمام مناطق شهری و روستایی شهرستان بندر انزلی دارای پایگاه های رأی قابل توجهی می باشد و همین موضوع باعث شده است تا  وی به  رقیبی خیلی  جدی  برای دیگر نامزد های محترم  تبدیل شود که آرای واقعی انزلیچی ها را در تمام حوزه‌ها خواهد داشت.
همچنین نکته ی اساسی در ارتباط با ایشان ،این است که وی مردم شهرستان بندر انزلی را بدون تبعیض و برتری جویی حوزه ای بر حوزه ی دیگر می پسندد و این از مولفه های خوب شخصیتی ایشان می باشد.
ایشان خواهان توزیع امکانات زیر بنایی ،رفاهی خدماتی بطور منطقی و عادلانه برای تمام شهرستان بندر انزلی بر پایه نیازها و واقعیت ها و میزان  کمبود ها و سطح عقب‌ماندگی ها می باشد و همین نگاه و اعتقاد ایشان و عملکرد شان در دوره های مدیریت اجرایی و دوره ی نمایندگی مجلس ،باعث شده تا در تمام نقاط  شهرستان بندر انزلی ، خواستگاه و جایگاه رأی در میان مردم داشته باشند که خود پتانسیل و ظرفیت بزرگی است.

عدم نگاه منطقی و عادلانه به نیازها ، عقب‌ماندگی ها و مطالبات مردم در دوره‌های گذشته

نقاط ضعفی که در برخی دوره های نمایندگی وجود داشته این بود که برخی منتخبین محترم شهرستان بندر انزلی در مجلس ،کمترین تلاش را برای کمک  به برخورداری همه‌ی مردم شهرستان از امکانات موجود داشتند و در برخی موارد شوربختانه بین مردم یعنی رأی دهندگان تبعیض قائل شده اند و یا خدای نکرده برای عده‌ای خاص رانت بوجود آورده اند.
این بحث مهمی است که در اعتقادات جناب آقای دکتر حق شناس ،هیچ سهم و جایگاهی ندارد،

هادی حق شناس ،به نگاه عادلانه در برخورداری تمامی انزلیچی ها از تمام امکانات اعتقاد قلبی دارد و این را هم در  زمان مدیریت اجرایی در شهرستان بندر انزلی و سایر نقاط کشور بخوبی اثبات کرده است.