امیررضا معصومی از مدال آسیایی کشتی بزرگسالان بازماند | پایان کار آزادکاران با تنها یک مدال طلا

کشتی گیر گیلانی وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشورمان در دیدار رده بندی مقابل حریف  چینی خود شکست خورد و پنجم شد. در  روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا و  در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر […]

کشتی گیر گیلانی وزن ۱۲۵ کیلو گرم کشورمان در دیدار رده بندی مقابل حریف  چینی خود شکست خورد و پنجم شد.

در  روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا و  در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لخاگواگرل مونختور دارنده مدال نقره و برنز جهان از مغولستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

معصومی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه فنی مقابل بوهردون از چین شکست خورد و پنجم شد.

با شکست عجیب معصومی مقابل حریف چینی، شانس اول طلای سنگین‌وزن کشتی آزاد برنز هم نگرفت تا تیم ایران با بدترین نتیجه ممکن به کار خود در قهرمانی آسیا خاتمه دهد.

به این ترتیب در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با مدال نقره علیرضا کریمی در ۸۶ کیلو و برنز یاسین رضایی در ۶۱ کیلوگرم کارش را تمام کرد تا باتوجه به طلای رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم و دو برنز امیرحسین کاووسی و مجتبی گلیج در ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم، در مجموع با یک طلا، یک نقره و سه برنز به کار خود خاتمه دهد.