اهمیت حضور حداکثری در انتخابات با ابزارهای نوین اطلاع رسانی تبیین شود

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان ، تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند و بر لزوم استفاده اثربخش از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در مسیر برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان ؛  صبح امروز […]

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان ، تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند و بر لزوم استفاده اثربخش از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در مسیر برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان ؛  صبح امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای این کمیته در شهرستان های استان برگزار شد ، با گرامیداشت روز زن و مقام مادر ، حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد و گفت: عاملان این جنایت ددمنشانه ، بار دیگر چهره پلید خود را به مردم ایران اسلامی نشان دادند و دشمنی با مکتب سلیمانی را با چنین فاجعه ای به تصویر کشیدند.
وی اتحاد ، همبستگی و دفاع از کیان ایران اسلامی را وظیفه همگانی در مسیر مقابله با دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا تلاش می کند تا با انگاره‌سازی غلط به مردم ایران و جهان القا کند که به واسطه کمبودها و دغدغه های عمومی ، ایرانیان در انتخابات شرکت نخواهند داشت.
حسینی با اشاره به تکلیف گرایی و میهن دوستی ملت شریف ایران ، هشیاری مردم نسبت به جوسازی‌ها و فضاسازی‌های بی‌اساس دشمنان داخلی و خارجی را ضروری خواند و افزود: هویت فرهنگی ، انسجام اجتماعی و اقتدار ملی امروز در مساله انتخابات و مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ جلوه گری می کند.
وی تصریح کرد: تبیین اهمیت حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور وظیفه همه افراد آگاه و بیدار جامعه است ، از اینرو باید درک اهمیت مشارکت را در میان آحاد جامعه ارتقا بخشید.
حسینی به وظایف تخصصی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اشاره و بیان کرد: باید اعضای این ستاد با دقت و همت بالا نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند ، چرا که اطلاع رسانی از جزییات برگزاری انتخابات حق مسلم مردم است و افزایش آگاهی و اعتماد عمومی را در پی دارد.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان ، تبیین مزیت‌های حضور حداکثری در انتخابات و تهدیدهای مشارکت کمرنگ در این رویداد بزرگ ملی را با اهمیت خواند و بر لزوم استفاده اثربخش از ابزارهای نوین اطلاع رسانی در مسیر برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو تاکید کرد.
وی بی طرفی و رعایت انصاف را وظیفه همه فعالان عرصه انتخابات به ویژه اعضای کمیته اطلاع رسانی دانست که با افکار و آگاهی بخشی به آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارند.
مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: استفاده از توان رسانه با هدف اطلاع رسانی هوشمندانه و تبیین جهادگرانه برای ایجاد فضایی پر شور و امیدبخش در انتخابات باید با جدیت دنبال شود .
سیدجواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان نیز در این نشست با ابراز تاسف از حادثه تروریستی کرمان ،اظهار کرد: این حادثه نشان داد که دشمن همواره در تلاش است تا موجبات نگرانی مردم و بر هم زدن آرامش عمومی را فراهم کند.
وی برگزاری انتخابات و حضور پررنگ مردم در این رویداد سرنوشت ساز را از موضوعات مورد توجه دشمنان خواند و گفت: باید با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان ثابت کنیم که سرسختانه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و پاسداری از ارزش های آن اتحاد و انسجام داریم.
شفیعی ثابت به فرهنگ بالای گیلانیان و هشیاری و آگاهی آن در همه ادوار اشاره کرد و افزود: مردم این دیار از دیرباز تاکنون در همه صحنه های سرنوشت ساز پیشگام و استوار بوده و هستند.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در استان و تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ، تصریح کرد: امنیت انتخابات و سهولت دسترسی مردم به شعب اخذ رای با دقت بالایی مورد توجه ستاد انتخابات استان است.
وی با تبیین قوانین و مقررات انتخاباتی برای اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ، عدالت محوری و پرهیز از هرگونه اقدام جانب دارانه را ضروری برشمرد.
ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به همراه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.