بازدید میدانی و سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز بهداشت رشت

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز به صورت میدانی و سرزده در نخستین روز از هفته سلامت از مرکز بهداشت مرکز استان بازدید کرد. دکتر آشوبی در بازدید میدانی از مرکز بهداشت رشت با مسوولان‌ واحدها و کارشناسان مستقر در ستاد مرکز بهداشت گفت‌وگو کرد و ضمن خداقوت به مدافعان سلامت در […]

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز به صورت میدانی و سرزده در نخستین روز از هفته سلامت از مرکز بهداشت مرکز استان بازدید کرد.

دکتر آشوبی در بازدید میدانی از مرکز بهداشت رشت با مسوولان‌ واحدها و کارشناسان مستقر در ستاد مرکز بهداشت گفت‌وگو کرد و ضمن خداقوت به مدافعان سلامت در جبهه بهداشتی، در جریان کم و کیف مشکلات و چالش‌های آن‌ها قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین طی نشستی با دکتر ژاله مرتضوی- رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت آخرین مشکلات و چالش‌های بهداشتی، منابع مالی، طرح‌های عمرانی و سلامت شهرستان رشت را بررسی و تصمیماتی را جهت رفع آن‌ها اتخاذ کرد.

دکتر آشوبی همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهید رجایی رشتیان رشت که فازهای بعدی آن نیز در حال تجهیز و بهره‌برداری هستند نیز بازدید کرد.

مرکز بهداشت شهرستان رشت ۳۸ مرکز شهری، روستایی، شهری روستایی، ۵۳ پایگاه ضمیمه، غیر ضمیمه و روستایی و ۱۶۹ خانه بهداشت دارد.