با همراهی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت گرفت؛

بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از مراکز سلامت محور در نخستین روز از عید نوروز

آیت الله رسول فلاحتی- نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت، امروز با همراهی دکتر محمدتقی آشوبی و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه در نخستین روز از عید نوروز در تعدادی از مراکز آموزشی، درمانی، پایگاه اورژانس و همچنین کلینیک درمانی حضور یافت. نماینده ولی فقیه در استان […]

آیت الله رسول فلاحتی- نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت، امروز با همراهی دکتر محمدتقی آشوبی و همچنین تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه در نخستین روز از عید نوروز در تعدادی از مراکز آموزشی، درمانی، پایگاه اورژانس و همچنین کلینیک درمانی حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و عضو مجلس خبرگان رهبری، با همراهی دکتر آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از بخش‌های مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت،  ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در سراسر سال، از رشادت‌ها و جانفشانی‌های آن‌ها با اهدای گل و هدیه، تقدیر کرد.

آیت الله فلاحتی و دکتر آشوبی در بازدید میدانی از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان ۱۷ شهریور رشت با پزشکان، پرستاران، کارکنان و همچنین همراهان بیماران گفت‌وگو کردند و ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آن‌ها، در جریان کم و کیف خدمات سلامت محور مرکز قرار گرفتند.

امام جمعه رشت همچنین با همراهی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پایگاه اورژانس جاده‌ای مستقر در استراحتگاه امامزاده هاشم علیه السلام، پلیس راه و همچنین چندین پایگاه اورژانس رشت بازدید و از حضور در صحنه آن‌ها با اهدای گل و هدیه، تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان دانشگاه در کلینیک تخصصی دندانپزشکی رشت که به صورت دو نوبت در طرح نوروزی امسال فعال بوده و به مردم خدمت می‌کند نیز حضور یافت و با اهدای گل و هدیه از زحمات آنان تقدیر کرد.

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر مرکزی شماره دو (معاونت درمان) دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور یافت و با اهدای گل و هدیه از کارشناسان حاضر در محل کار، تقدیر و تشکر کرد.