با حضور استاندار گیلان آیین افتتاح پروژه های شهرداری لاهیجان در پنجمین روز از دهه ی فجر

شهردار لاهیجان در این مراسم از افتتاح ۸ پروژه عمرانی در این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان خبر داد که به شرح زیر می باشد:۱-اجرای روکش آسفالت سطح شهر به مساحت ۸۵۰۰۰متر مربع با هزینه ی ۴۸ میلیارد تومان ۲-اجرای باز طراحی میدان وحدت باهزینه ی ۹۰۰میلیون تومان۳-باز طراحی پیاده روی […]

شهردار لاهیجان در این مراسم از افتتاح ۸ پروژه عمرانی در این شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان خبر داد که به شرح زیر می باشد:
۱-اجرای روکش آسفالت سطح شهر به مساحت ۸۵۰۰۰متر مربع با هزینه ی ۴۸ میلیارد تومان

۲-اجرای باز طراحی میدان وحدت باهزینه ی ۹۰۰میلیون تومان
۳-باز طراحی پیاده روی امام خمینی با هزینه ی ۲/۷۰۰میلیارد تومان
۴-اجرای کفسازی و فرش بتن محله ی پردسر ۴ میلیارد تومان
۴-اجرای پیاده رو سازی بلوار دانشجو۱/۸۰۰میلیارد
۵_اجرای کفسازی و فرش بتن محله اردوبازار۴ میلیارد تومان
۶_نصب چراغ های روشنایی سطح شهر ۱۷ میلیارد تومان
۷-نصب آلمان تصویر شهدای گرانقدر۱/۵۰۰میلیارد تومان
رضا زنده دل در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بهسازی محل زباله گفت:حدود ۹۰ درصد از شیر آب های در حال کنترل میباشد .

فرماندار شهرستان لاهیجان در این نشست خبر داد :
۱۰۹پروژه در این با اعتباری بالغ بر ۲۴۹ میلیارد تومان در حال بهره برداری است که این مقدار جدا از پروژه ی میدان گیل است .
وی در خصوص انتخابات پیش رو عنوان داشت:در حوزه ی شهرستان لاهیجان و سیاهکل ۲۷۷صندوق که ۱۸۶صندوق آن در لاهیجان و رودبنه خواهیم داشت.و ۳۸نامزددر لیست کاندیدها داریم و عوامل اجرایی آمادگی کامل و مقدمات و تجهیزات لازم در حوزه ی امنیتی و فرایند برگزاری کامل شده است .
فرماندار لاهیجان افزود :مردم لاهیجان بسیار فهیم و بافرهنگ هستند و این نوید را به مردم میدهیم که در آینده ای نزدیک شاهد پروژه های خوبی در لاهیجان خواهیم بود و آینده ی درخشانی وجود دارد.
استاندار گیلان در این نشست گفت:که بیش از ۱۴۰۰۰میلیارد تومان پروژه در بحث عمرانی در حال افتتاح داریم و با سفر رئیس جمهور ۸۰۰۰ میلیارد پروژه ی عمرانی دیگر مانند راه آهن و آزاد راه را افتتاح خواهیم کرد

استاندار گیلان در خصوص این طرحها در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، با تاکید بر لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذار در لاهیجان به منظور رشد اقتصادی منطقه گفت: در چند وقت اخیر با سرمایه‌گذارانی در حوزه‌های مختلف صحبت شد تا برای انجام کارهای اقتصادی در لاهیجان اقدام کنند زیرا باید از مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی نهایت بهره را برد.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه چای لاهیجان در جهان یک برند است، افزود: یکی از مشکلات ما در چند وقت اخیر بازرگانی چای بوده است ولی در سال جاری تلاش کردیم با افزایش ۶۰ درصدی قیمت چای به توسعه و رونق تولید این محصول کمک کنیم لذا انتظار دارم رئیس سازمان چای وارد عمل شده و به مردم در مردم و چایکاران در این خصوص گزارشی دهد.

اسدالله عباسی در خصوص بهره برداری از پل میدان گیل گفت:میدان گیل از لحاظ فنی و روشنایی در حال آماده سازی است که بزودی به بهره برداری می‌رسد.
وی در خصوص برگزاری انتخابات گفت :در استان گیلان باید در همه ی بخش ها کار شود آن چه برایمان مهم است این است که نسبت به سرنوشت خودمان بی تفاوت نباشیم مردم به رهبری امام ره انقلاب کردندو کشور را اداره می‌کنند ما مردم سالاری به معنی واقعی در کشور داریم باید امانت دار میراث دار ارزش های شهدا باشیم .