برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه ی جشنواره ی نوروزی شهرداری لاهیجان

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _مراسم باشکوه جشنواره ی نوروزی شهرداری لاهیجان با حضور مردم لاهیجان و گردشگران برگزار شد. این جشنواره که با شروع سال نو همانند سال‌های گذشته توسط شهرداری لاهیجان و با حمایت مدیریت ارشد شهرستان و مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد تا تاریخ ۶/۱/۱۴۰۳ ادامه داشت […]

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _مراسم باشکوه جشنواره ی نوروزی شهرداری لاهیجان با حضور مردم لاهیجان و گردشگران برگزار شد.
این جشنواره که با شروع سال نو همانند سال‌های گذشته توسط شهرداری لاهیجان و با حمایت مدیریت ارشد شهرستان و مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد تا تاریخ ۶/۱/۱۴۰۳ ادامه داشت که در آن اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری و همچنین موسیقی از جمله برنامه‌های مورد نظر بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
همچنین مراسم اختتامیه ی این جشنواره نیز با حضور استاد ناصر وحدتی ، یکی از موسیقیدانان و موسیقی پژوهان نامدار موسیقی فولکلوریک گیلان به همراه گروه موسیقی و با اجراهای ناب خود ، جلوه ی خاصی به مراسم اختتامیه ی جشنواره ی نوروزی شهرداری لاهیجان دادند که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

شایان گفتن است ، شهرداری لاهیجان با برگزاری جشنواره ی سراسری تئاتر خیابانی و جشنواره های نوروزی هر ساله، به برندی در مدیریت شهری استان گیلان تبدیل شده است.