برگزاری نشست مشترک احیای نظام ارجاع الکترونیک بین معاونت های بهداشتی و درمان دانشگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا)؛ با حضور دکتر سید محمود رضوانی- معاون بهداشتی دانشگاه ، دکتر سید مهدی ضیاء ضیابری- معاون درمان دانشگاه و مهندس شادی موید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با محوریت احیای نظام ارجاع الکترونیک در استان ،در سالن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا)؛ با حضور دکتر سید محمود رضوانی- معاون بهداشتی دانشگاه ، دکتر سید مهدی ضیاء ضیابری- معاون درمان دانشگاه و مهندس شادی موید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با محوریت احیای نظام ارجاع الکترونیک در استان ،در سالن کنفرانس معاونت برگزار شد.
در این نشست که مدیران و کارشناسان شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تالش، لنگرود، آستانه اشرفیه، لاهیجان وهمچنین، روسا و مدیران بیمارستان های این شهرستان ها نیز حضور داشتند، بر تکریم ارباب رجوع با بهره مندی از سامانه نوبتدهی  نظام ارجاع و تخصیص نوبت های بیشتر به بیماران ارجاعی تاکید شد.
دکتر رضوانی -معاون بهداشتی دانشگاه در این نشست اهمیت آموزش و اطلاع رسانی به مردم و بیان مزایای بهره مندی از نظام ارجاع را یادآور شد و دکتر ضیابری -معاون درمان دانشگاه نیز بر همکاری بیمه برای احیای نظام ارجاع الکترونیک تاکید کرد.
 در ادامه مهندس موید رضائی- مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه اجرای موفق فرآیند ارجاع الکترونیک را منوط به تعامل بیشتر بین شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان ها دانست.
در پایان این نشست، هریک از حاضرین با ارائه نظرات خود، پیشنهاداتی برای احیای هرچه سریع تر و بهتر نظام ارجاع الکترونیک بیان کردند.