لزوم وحدت رویه مسئولان در نحوه اطلاع رسانی؛

بسته بودن ورودی برخی پارک ها و بوستانها علی رغم اظهارات استاندار گیلان

تصاویر ارسالی به دیارمیرزا حاکی از این است که در رشت و برخی شهرستان های استان همچنان ورودی بوستان ها به روی مردم بسته است. ضمن تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از مسئولان نیز انتظار می رود در نحوه خبر رسانی وحدت رویه داشته باشند.

روز گذشته بود که فرمانداری رشت اعلام کرد؛ کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها شهرستان رشت در روز طبیعت (یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲) بمنظور رعایت و پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تا ساعت ۵ عصر تعطیل می‌باشد.

پس از آن شامگاه گذشته استاندار گیلان اعلام کرد که کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های گیلان در روز طبیعت با حفظ حرمت ماه رمضان باز خواهند بود و از هرگونه رفتار نابهنجار اجتماعی و فرهنگی و هنجارشکنی، و رفتار خلاف شرع از جمله روزه خواری در معابر و اماکن عمومی برخورد قانونی خواهد شد.

همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه درب تمامی بوستان‌های شهر به روی مردم در روز طبیعت باز است، یادآور شده بود: از مسافرین عزیز خواهشمندیم به حرمت ماه مبارک رمضان در طول روز از برپایی سفره‌های صبحانه، ناهار و… اکیدا خودداری نموده و پس از اذان مغرب به پذیرایی از خود بپردازند.

اما تصاویر ارسالی به دیارمیرزا حاکی از این است که همچنان ورودی برخی پارک ها و بوستان ها به روی مردم بسته است.

ضمن تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از مسئولان نیز انتظار می رود در نحوه خبر رسانی وحدت رویه داشته باشند.