سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی جهت «اسلامی شدن دانشگاه‌ها» و «جوانی جمعیت»/ هرکس به مردم خدمت کند، بسیجی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، گفت: برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به‌کارگیری کرد.

فاطمه سیماب /  دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در نشست با رئیس و شورای بسیج جامعه پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه با اشاره به ظرفیت عظیم سرمایه انسانی در شجره طیبه بسیج، اظهار کرد: بسیج متشکل از زبده‌ترین و مخلصترین افراد است که سپردن هر مسوولیتی به آن‌ها منتج به رضایت‌مندی و مردم‌داری می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، افزود: برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به‌کارگیری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خط‌شکنی و حسن انجام امور توسط بسیجیان، گفت: در حوادث و بحران‌های اخیر، فقدان سواد رسانه بسیار در جامعه به ویژه قشر دانشگاهی مشهود بود و باید این نیاز مبرم جامعه با روحیه جهادی و بسیجی تبیین و تقویت شود.

دکتر آشوبی، خدمت بهینه به ذینفعان را از شاخص‌های مسوول انقلابی و بسیجی دانست و تصریح کرد: نمیتوان ادعای بسیجی بودن کرد اما به رفاه جامعه دانشگاهی و دانشجویی، حقوق بیمار و منشور سایر ذینفعان، بی‌توجه بود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت و استعدادهای برون سازمانی را در جهت تحقق توسعه مشارکت دانست و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با هم افزایی و همگرایی، ظرفیت تهاتر و همچنین بهره‌گیری از فرصت‌های مغتنم نظیر مولد سازی املاک دولت، فضاهای فیزیکی نظام سلامت استان را بهبود ببخشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان شرط واگذاری مسوولیت‌‌ها را انقلابی‌گری، خدمت تمام وقت و صلاحیت حرفه‌ای برشمرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه‌های راهبردی و تحولی را در پیش دارد که برای به ثمر نشاندن آن‌ها نیازمند نیرو‌های توانمند، با روحیه بسیجی، التزام عملی به نظام و انقلاب اسلامی و با مشی خدمت‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هر کس به مردم خدمت کند بسیجی است، افزود: خدمت به مردم ، تاکید دین و امامین انقلاب است و از نظر ما کسی که به بهترین نحو به مردم خدمت کند بسیجی است.

گفتنی است در این نشست رئیس و اعضای شورای جامعه پزشکی گیلان نیز هر کدام به بیان استعدادهای بسیج جامعه پزشکی ، دغدغه‌ها و توانمندی‌های آن اشاره کردند.