در آیین تکریم و معارفه عنوان شد: 

تقویت آناتومی ساختاری شرکت به منظور انجام اقدامات بزرگ مقیاس

پپمحمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: جوامع و اجتماعات در دنیا با سرعت و شتاب در حال تغییر، ترقی، رشد و ارتقا هستد. این تغییرات در صنعت برق نیز وجود دارد و همپای تغییر در تکنولوژی ها و فناوری ها، تغییرات و تحولات جدید و فراوانی را […]

پپمحمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: جوامع و اجتماعات در دنیا با سرعت و شتاب در حال تغییر، ترقی، رشد و ارتقا هستد. این تغییرات در صنعت برق نیز وجود دارد و همپای تغییر در تکنولوژی ها و فناوری ها، تغییرات و تحولات جدید و فراوانی را شاهدیم. دشت بزرگ با توصیف این تغییرات افزود: شرکت ها و سازمان ها نیز طبیعتا باید با این تغییرات همراه و سازگار باشند، و در صورت عدم سازگاری با رکود و سکون مواجه شده و شکست خورده و از گردونه رقابت ها خارج خواهند شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه باید با شرایط جدید همراه شویم، افزود: برای همراه شدن با شرایط جدید باید استراتژی های حرکتی مناسبی را در نظر داشته باشیم و شرایط داخلی سازمان را به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که هم راستا و موافق با شرایط جدید باشند.

دشت بزرگ انعطاف پذیری منابع انسانی با تغییرات روزافزون را مهم خواند و افزود: تمامی کارکنان سازمان باید تغییرات و شرایط جدید را که همسو با جامعه اسلامی باشد را رصد کنند و خود را با آن همراه نمایند تا سازمان دچار شکست و نابودی نشود. بدون تغییر و همرنگی و قدم برداشتن با تغییرات، بطور حتم توفیقی حاصل نخواهد شد و سازمان نابود خواهد شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تغییر و تحولات شرکت و انتصابات جدید، گفت: همراه با شرایط و تغییرات جدید، تغییر در سازمان الزامی است و این تغییرات در راستای رشد و تعالی سازمان است و تغییرات باید به نفع سازمان باشد و موجب انسجام بیشتر در سازمان شود.

وی افزود: باید با ترسیم افق های پیش روی شرکت و آینده نگری، تغییرات لازم صورت بگیرد و استراتژی های حرکتی مناسبی را برای این تغییرات تنظیم و برنامه ریزی کنیم. استراتژی استفاده بهینه از منابع مالی، سرمایه ای، منابع انسانی و زمان باید در اولویت قرار گیرد و باید با تنظیم آن، متناسب با سرعت و شتاب اتفاقات پیرامونی حرکت کنیم و اگر کندتر از این شتاب قدم برداریم دچار فقر زمان و عقب ماندگی خواهیم شد.

دشت بزرگ با بیان اینکه در شرکت ها و سازمان ها، فرد ناکارآمد وجود ندارد، تصریح کرد: هر فردی دارای ظرفیت های منحصر به فرد خودش بوده، که این ظرفیت ها باید سیستمی و بر اساس شاخص های منطقی و معقول شناسایی شوند و از افراد در سمت هایی استفاده شود که در آن بتوانند موفق باشند.

وی با اشاره به اهداف جابجایی ها افزود: هدف از این تغییرات، انجام کارهایی در مقیاس بزرگ است، فعالیت ها و اقدامات بزرگی که شایسته استان گیلان باشد و فواید آن را مردم شریف استان شاهد باشند و از آن استفاده نمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت دفتر روابط عمومی گفت: درون گرایی و برونگرایی باید در سرلوحه کارهای دفتر روابط عمومی قرار گیرد.

ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم بوده و به نحو احسن باید این ارتباطات با ذینفعان برقرار شود.

دشت بزرگ با اشاره به انتصابات جدید گفت: با تغییرات جدید، در درجه اول انتظار می رود وفاداری به آرمان های شرکت در راس امور قرار گیرد تا بتوانیم همه باهم، هم قسم، هم سو و هم پیمان، به آرمان های شرکت جامه عمل بپوشانیم تا در مسیر رقابتی پیش رو موفق بوده و سازمان و شرکتی سرآمد و برتر داشته باشیم.

در پایان آیین تکریم و معارفه، با اهدای لوح های انتصابی، محمد افتخاری به عنوان معاون طرح و توسعه، غلامرضا عباسی به عنوان مدیر دفتر روابط عمومی و طاهر قمی تبار به عنوان مدیر دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی منصوب شدند.