رئیس مرکز اورژانس گیلان خبر داد:

ثبت بیش از ۲۳ هزار تماس تا پایان طرح امداد نوروزی

دکتر جمشید محمدی- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان اعلام کرد: در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز، اورژانس گیلان، در طرح امداد نوروزی، از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی  ۲۳۷۹۱ تماس بوده و تعداد ۹۷۰۰  ماموریت، انجام داد. دکتر محمدی در همین راستا، افزود: از این […]

دکتر جمشید محمدی- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان اعلام کرد: در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز، اورژانس گیلان، در طرح امداد نوروزی، از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی  ۲۳۷۹۱ تماس بوده و تعداد ۹۷۰۰  ماموریت، انجام داد.

دکتر محمدی در همین راستا، افزود: از این تعداد ماموریت ۸۱۰۹ مورد، مربوط به بیماران شرایط حاد اورژانسی و تعداد ۱۵۹۱ مورد، مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات شهری و برون شهری بوده است.

رئیس مرکز اورژانس در مورد تعداد مراجعه به کمپ سلامت نوروزی گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی،  تعداد ۴۲۲ نفر، جهت دریافت خدمات پزشکی به کمپ طرح سلامت نوروزی واقع در عوارضی امامزاده هاشم مراجعه نموده و از خدمات فوریت‌های پزشکی به صورت حضوری استفاده کردند.

در ادامه دبیر طرح سلامت نوروزی گفت: در ایام طرح سلامت نوروزی و استفاده مسافران از وسایل گرمایشی غیر استاندارد تعداد ۳۴ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شده که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان گیلان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

دکتر محمدی، خاطرنشان کرد: اورژانس با ۸۶ پایگاه شبانه روزی از طریق شماره ارتباطی ۱۱۵ در خدمت مردم خوب گیلان بوده و کلیه خدمات آن رایگان است.