رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

حماسه غرور آفرین دفاع مقدس، درخشان ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی است

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: حماسه غرور آفرین دفاع مقدس، درخشان ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا)، در متن پیام آمده است: هفته دفاع مقدس فرصتی گران بها و ارزشمند برای بازخوانی وقایع دوران […]

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: حماسه غرور آفرین دفاع مقدس، درخشان ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وب دا)، در متن پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس فرصتی گران بها و ارزشمند برای بازخوانی وقایع دوران هشت سال جنگ تحمیلی و حماسه آفرینی دلاور مردان و شیرزنانی است که برای دفاع از مرزو بوم کشور و ارزشهای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مقتدرانه در برابر متجاوزان بعثی ایستادند.
بی شک حماسه غرور آفرین دفاع مقدس، درخشان ترین دوره از تاریخ انقلاب اسلامی است، دوره ای که نشان داد قدرت ایمان و اراده، بالاترین قدرتهاست و حتی با پیشرفته ترین تسلیحات و تجهیزات جنگی نیز نمی توان آن را درهم شکست.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تقدیر از جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز، از خداوند منان، توفیق پیروی از آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر را مسالت دارم.

دکتر محمدتقی آشوبی