سمت جدید سرمربی اسبق ایران؛

دراگان اسکوچیچ: با جاه‌طلبی سرمربی تیم ملی جوانان کرواسی شدم

«دراگان اسکوچیچ» به صورت رسمی هدایت تیم فوتبال جوانان کرواسی را بر عهده گرفت. قراداد اسکوچیچ با فدراسیون کرواسی تا پایان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال قهرمانی اروپا اعتبار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فدراسیون فوتبال کرواسی ظهر جمعه به صورت رسمی خبر داد که قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم فوتبال زیر ۲۱ […]

«دراگان اسکوچیچ» به صورت رسمی هدایت تیم فوتبال جوانان کرواسی را بر عهده گرفت. قراداد اسکوچیچ با فدراسیون کرواسی تا پایان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال قهرمانی اروپا اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فدراسیون فوتبال کرواسی ظهر جمعه به صورت رسمی خبر داد که قرارداد دراگان اسکوچیچ با تیم فوتبال زیر ۲۱ ساله این کشور امضا شده است.

قراداد اسکوچیچ با فدراسیون کرواسی تا پایان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال قهرمانی اروپا اعتبار دارد.

اسکوچیچ پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال کرواسی اظهار داشت: من با غرور، جاه‌طلبی و خوش‌بینی زیادی این نقش را به عهده می‌گیرم و از مدیران فدراسیون به خاطر اعتمادی که نشان دادند تشکر می‌کنم. ایگور بیشکان کار بسیار خوبی با تیم ملی جوانان ما انجام داده است و من آرزو دارم تا چرخه فعلی را به روشی درست و با بهترین عملکرد ممکن در مسابقات قهرمانی اروپا به پایان برسانیم و سپس شروع کنیم به جمع آوری نسل جدید. ما واقعاً بازیکنان با استعداد و با کیفیت زیادی داریم و من مشتاقانه منتظر این چالش هستم.