استقبال جمع کثیری از مردم شهرستان لنگرود از حضور کاندیدایی از جنس صداقت و مردم

در روز ۱۱ اسفند ماه سال جاری ،انتخاب مردم شهرستان لنگرود ، برخی  مدعیان را انگشت به دهان نگاه خواهد داشت/گرایش افکار عمومی به این کاندیدای جدید در تاریخ انتخابات در شهرستان لنگرود بی سابقه است

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار _این کاندیدای جدید الورود و مدیر اجرایی سالهای گذشته و پر طرفدار برای اولین بار است که در انتخابات مجلس از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود ورود کرده و با توجه به رفتار ، اعمال و گفتار وی در طی چند سال اخیر، مورد استقبال گروههای مختلف مردم  در […]

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار _این کاندیدای جدید الورود و مدیر اجرایی سالهای گذشته و پر طرفدار برای اولین بار است که در انتخابات مجلس از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود ورود کرده و با توجه به رفتار ، اعمال و گفتار وی در طی چند سال اخیر، مورد استقبال گروههای مختلف مردم  در شهرستان لنگرود اعم از روستاها و بخش ها و حتی شهر لنگرود قرار گرفته است.

این کاندیدای جدید و بی حاشیه به علت اینکه دارای ویژگیهای اخلاقی منحصر بفرد است به هیچ عنوان اسپانسر یا همان حامی مالی ندارد و با حامیان و طرفداران مردمی خودش با هزینه های شخصی امور تبلیغات انتخابات را به پیش می برد.
چون طرفداران ایشان ، باور دارند که انتخاب ایشان برای تمام شهرستان لنگرود منشأ خیر و اثر خواهد بود و به همین خاطر داوطلبانه در کمپین انتخاباتی ایشان مشغول فعالیت و تلاش هستند که خوشبختانه تا به امروز ،روند  جذب روستاوندان و شهروندان به برنامه هایشان ،افزایشی ،خوب بوده است و روز به روز به عدد استقبال کنندگان از حضور ایشان در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود افزوده می‌شود و این با کمی تلاش  بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر و حساب شده تر می تواند عامل برتری ایشان در انتخابات در روز یازدهم اسفند ماه سال جاری باشد.

این کاندیدای جدید این دوره، در دیدار با گروههای مختلف مردم نه وعده‌های آنچنانی می‌دهد و نه در دیدارهای خصوصی هم به کسی وعده پست و مقام و موقعیت می دهد.
ایشان برای قرار گرفتن شهرستان لنگرود در جایگاه واقعی اش ،برنامه ها و پلتفورم های واقعی و قابل دسترس دارد و تمام تلاش و همت شان این است که عقب‌ماندگی های مزمن شهرستان در تمام ابعاد یا کاهش یابد و برطرف شود.
این تلاش، عقلانی و منطقی می باشد که کاندیدایی استراتژی اش تأمین منافع عمومی شهرستان و تمام اقشار و بویژه توانمند سازی اقشار ضعیف و زحمتکش جامعه ی لنگرود باشد.

یکی از ویژگی های خوب افراد فعال و پیشرو در کمپین انتخاباتی این کاندیدای جدید و پر طرفدار،این است که هیچکدام از این افراد هیچ چشمداشتی شخصی برای فردای پیروزی احتمالی ایشان در انتخابات در جهت برخورداری از مقام و موقعیت ندارند و فقط برای اعتلای نام شهرستان لنگرود و سعادت شهروندان و روستاوندان آن تلاش می کنند.
این روحیه و منش باعث شده است تا اشتیاق و اقبال از حضور ایشان از طرف قشرهای مختلف مردم به عنوان نامزد انتخاباتی روز به روز در سطح شهرستان لنگرود رو به افزایش باشد.

روند خوب استقبال واقعی از حضور این کاندیدا در روستاها، بخشها ،شهرها،و در میان کشاورزان ،فرهنگیان،اصناف،دانشجویان
،کارگران، کارمندان ،زنان ، فعالان اقتصادی بخش خصوصی و … نشان از روند  خوب میزان بالای «جامعه پذیری »از حضور شان دارد.
چون جان کلام و منش ایشان از جنس بی ریایی و درستکاری،صداقت و بدون خود شیفتگی است در حال درنوردیدن و تسخیر افکار عمومی شهرستان لنگرود می باشد و همین موضوع بسیاری از مدعیان و حامیان آنان را انگشت به دهان نگاهداشته است.

همچنین در نظر سنجی های میدانی و محفلی ، بسیاری از افرادی که در نشست های برخی کاندیداهای مدعی شرکت می کنند ، اعلام میدارند که از سر ناچاری و رودربایستی و یا برخی جوسازی های برخی از حامیان کاندیداهای مدعی ، در آن نشست ها حاضر می شوند ، ولی در دل و باورشان ، به این کاندیدای جدید بخاطر بی ریایی و توانایی و صداقتش رأی خواهند داد!!!

به نظر می رسد ، این کاندیدای جدید که دارای سوابق بسیار درخشان و خوب اخلاقی و مدیریتی است، پدیده ی انتخاباتی شهرستان لنگرود باشد.