دعوت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم با بصیرت استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

در آستانه روز جهانی قدس؛ نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام‌ مشترکی، از مردم با بصیرت و روزه دار استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر اسدالله عباسی استاندار به شرح زیر است؛

متن پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر اسدالله عباسی استاندار به شرح زیر است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد؛ روزی متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است.

روز قدس به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی(ره)، روزیست که مردم ستمدیده فلسطین، شاهد حمایت با شکوه آزادی خواهان جهان و سردادن فریاد آزادی‌ قدس شریف از چنگال دژخیمان و ظالمان کودک کش سیه‌رویِ تاریخ هستند.

روز جهانی قدس روز اعلام انزجار و نفرت مسلمانان جهان از خوی شیطانی و روحیه سلطه‌گری رژیم صهیونیستی است و حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی مبارزه حق علیه باطل و عدل در مقابل ظلم است.

مردم عزیز و بابصیرت ایران اسلامی و گیلان سرافراز، اکنون پس از گذشت ۴۴ سال از پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، به ندای امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را همگام با دیگر آزادیخواهان دنیا محکوم می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان علیه رژیم نامشروع صهیونیستی نقش برجسته ای دارد و روز جهانی قدس موجب تقویت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و احیای جبهه مقاومت اسلامی شده است.

با اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی “پیروزی جبهه حق علیه باطل”، با مقاومت جبهه اسلامی و اختلافات و شکاف داخلی رژیم جنایتکار صهیونیستی، زمان اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع نزدیک‌تر شده است.

بدین‌وسیله از همه مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت می کنیم همراه و همگام با امت اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی دشمنان اسلام و قرآن زده که بی شک ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهدداشت.

                               رسول فلاحتی                                                             اسدالله عباسی  

 نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت                                    استاندار گیلان