نظرمحمدی آب پاکی را روی دست نمایندگان رشت ریخت؛

دندان طمع را از داماش بکشید! شما حتی راه ورزشگاه عضدی را بلد نیستید

علی نظرمحمدی سرمربی داماش روز گذشته بعد مسابقه با فجرسپاسی با انتقاد از نمایندگان رشت اظهار کرد: آقایان نماینده اصلا راه ورزشگاه عضدی رشت را بلد هستید که به من پیام می‌دهید که از ما حمایت کنید؟! این اظهارات به دلیل عدم حمایت نمایندگان مدعی است که فقط موقع انتخابات پیدایشان می‌شود. تیم داماش به […]

علی نظرمحمدی سرمربی داماش روز گذشته بعد مسابقه با فجرسپاسی با انتقاد از نمایندگان رشت اظهار کرد: آقایان نماینده اصلا راه ورزشگاه عضدی رشت را بلد هستید که به من پیام می‌دهید که از ما حمایت کنید؟!

این اظهارات به دلیل عدم حمایت نمایندگان مدعی است که فقط موقع انتخابات پیدایشان می‌شود.

تیم داماش به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و خروج چند بازیکن با بحران شدید مواجه است و از نظر مالکیتی نیز دچار مشکل شده است. نمایندگان رشت هم طبق معمول وعده و وعید می‌دهند.

نظرمحمدی با کنایه گفته است:  نماینده مجلس توانسته پنجره نقل و انتقالات تیم شهدای بابلسر را باز کند اما شما آخرین باری که ورزشگاه عضدی آمدید یادتان هست؟!

وی  با تاکید بر اینکه این تیم سیاسی نیست، افزود: دندان طمع را بکشید، داماش یک تیم ورزشی پاک است و از کسی حمایت نمی‌کند اما وظیفه شماست که از داماش حمایت کنید.

نظرمحمدی از نمایندگان رشت درخواست کرد که بازیهای داماش و سپیدرود را در میان مردم تماشا کنند و گفت: شما مگر نسبت به مردم عادی چه برتری دارید؟! فردا اگر پست شما را بگیرند در کوچه و شهرتان هم کسی شما را نمی‌شناسد. شما بابت همین مردم به این جایگاه رسیدید و همین مردم انتظار دارند که شما کمک کنید، حفظ سهمیه داماش در لیگ دسته اول به اندازه صعود ارزشمند است.