بر اساس گمانه زنی ها و نظر سنجی ها در سطح شهرستان های رشت و خمام در ارتباط با انتخابات مجلس دوازدهم ؛

دکتر دلخوش نفر دوم شهرستان رشت

مقبولیت و جامعه پذیری از دکتر دلخوش ، در واقع نوعی همراهی مردم با تفکرات میانه روانه و دوری از تندروی می باشد. دکتر دلخوش ، نفر دوم نظر سنجی ها و گمانه زنی های انتخاباتی در شهرستان های رشت و خمام

اختصاصی _ پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین __دکتر سید کاظم دلخوش ، نفر دوم نظر سنجی ها و گمانه زنی های انتخاباتی در شهرستان های رشت و خمام را به خود اختصاص داد.

در این گمانه زنی ها و نظر سنجی ها ، دکتر سید کاظم دلخوش ، توانست در رده ی دوم استقبال و اعتماد مردم در شهرستان های رشت و خمام قرار گیرد.
دکتر سید کاظم دلخوش ،نیز  چندین دوره نماینده ی مردم فهیم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بود که در دوره ی دوازدهم با اجازه و قدردانی از مردم قدرشناس شهرستان صومعه سرا ، از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان های رشت و خمام در این رقابت ها شرکت کرده است.
این میزان از استقبال از دکتر سید کاظم دلخوش ، نشان از مقبولیت و جامعه پذیری از ‌ایشان در میان شهروندان و روستاوندان شهرستان های رشت و خمام دارد.

شایان ذکر است ، استقبال مردم شهرستان های رشت و خمام از حضور دکتر دلخوش ، در واقع نوعی حمایت از میانه‌روی و پرهیز از تندروها می باشد. این در حالی است که جبار کوچکی نژاد ، سید علی آقازاده ، احمدی سنگری و دیگر مدعیان جدید و قدیم در رده‌های پایین‌تر قرار دارند.