بدنبال هتاکی برخی تندروها علیه دکتر نوبخت؛

دکتر نوبخت،هزینه ی شفاف سازی در فرآیند بودجه نویسی و بودجه ریزی کشور را می کند/تندروها، نقاد نیستند بلکه اهانت و هوجی گری می کنند/دکتر نوبخت، فرهیخته ای، صادق ، مردمی و پاکدست است

علی کریمی پاشاکی_ روزنامه نگار__بارها و بارها در یادداشت ها و تحلیل های مختلف نوشتم و بیان داشتم که تندروها برای دولت روحانی تا آخرین روز کاری اش برنامه‌های تخریبی داشتند. تندروها ،بعد از خرابکاری هایی که در ارتباط با برجام و دیگر برنامه ها و وعده های دولت آقای روحانی و برخی مدیران آن […]

علی کریمی پاشاکی_ روزنامه نگار__بارها و بارها در یادداشت ها و تحلیل های مختلف نوشتم و بیان داشتم که تندروها برای دولت روحانی تا آخرین روز کاری اش برنامه‌های تخریبی داشتند.
تندروها ،بعد از خرابکاری هایی که در ارتباط با برجام و دیگر
برنامه ها و وعده های دولت آقای روحانی و برخی مدیران آن دولت از جمله آقایان دکتر ظریف،دکتر ربیعی و چند وزیر و مدیر ارشد دیگر داشتند ،در ادامه ی تخریب ها ،اهانت ها و هتاکی ها،دکتر محمد باقر نوبخت، معاون آقای روحانی و رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مورد برخورد های تندروانه ی خود به بهانه‌ی حضور در انتخابات مجلس دوازدهم به عنوان نامزد ، قرار داده‌اند تا از این طریق بتوانند ضربه ای دیگر به دکتر نوبخت و روند اعتدال و میانه‌روی وارد کنند.

دکتر نوبخت و هزینه دادن برای شفافیت در بودجه نویسی و بودجه ریزی و وفاداری به مردم

در سال های فعالیت دولت تدبیر و امید که فرآیند بودجه نویسی و بودجه ریزی و همچنین برنامه ریزی در کشور وارد فاز جدید و کانال منطقی و شفاف سازی شد،می شد
متصور بود که رانت جویان،رانت خواران و ویژه خواران و برخی از ما بهتران که بودجه های هنگفت و بدون حساب و کتاب و نظارت ،بدون کوچکترین پاسخگویی به سازمان ها و نهادهای نظارتی و ذی حسابی، دریافت می کردند، آماده ی برنامه‌ریزی تخریبی باشند تا دکتر نوبخت را که تلاش بی وقفه داشت تا فرآیند بودجه نویسی و بودجه ریزی و برنامه ریزی کشور به حالت واقعی و شفاف در آورد،مورد حملات و تهمت های بیرحمانه ی خود قرار دهند.
اقدامات برخی تندرو و
طلب کار مدعی از زمین و زمان!!، در تخریب دکتر نوبخت باز هم کار آمد نخواهد نشد و نیرنگ شأن ,با اقدامات خوب مردم ، روشنفکران و دلسوزان به خودشان بر خواهد گشت و تیرشان بد جوری به سنگ خواهد خورد .

دکتر نوبخت فرهیخته ای صادق،مردمی و پاکدست

آثار علمی و تالیفات دکتر محمد باقر نوبخت که هم اکنون و در سال های گذشته و اخیر در کنار کارهای بزرگ اجرایی و مدیریتی و تدریس در دانشگاه،خود نشانگر میزان معلومات و تأثیرگذاری ایشان می باشد.
وی تاکنون در مقوله های مهم اقتصادی و بحث بازار کار پژوهش‌ها ،تحقیقات و تالیفات قابل توجهی داشته و دارد
که شخص ایشان را در کنار بسیاری از برجستگان حوزه ی اقتصادی قرار می دهد.

پیش از این گفته شد ، که دکتر نوبخت در حال پرداخت هزینه بابت شفاف سازی و واقعی سازی سیستم بودجه ریزی و برنامه‌ریزی کشور است و چون برخی تندرو ، نقد و نقادی را نیاموخته اند و به جای نقد و نظر به تخریب و توهین روی می آورند, یقینأ این پروژه هم در نزد افکار عمومی به علت عملکرد بسیار بد دولت مورد حمایت مدعیان تندرو در دولت ها نهم و دهم و دولت سیزدهم تا به امروز ،خریداری نخواهد داشت.
چون تندرو ها تمام پل های پشت سرشان را با پرداختن به مسائل غیر واقعی و متوسل شدن به وارونه جلوه دادن حقایق ،اهانت و رانت خواری و ویژه خواری چنان خراب کرده اند که مردم هوشیار و فهیم این سرزمین به گردانندگان پروژه های تخریب و اهانت و بد اخلاقی ،کمترین اهمیتی نمی دهند، چه رسد به افراد دست چندم آنان.

علی ایحال،این قلم نیز به برخی اقدامات و عملکردهای دولت های مختلف از دولت سازندگی ، اصلاحات ، دولت مهرورز آقای احمدی‌نژاد تا دولت تدبیر و امید و دولت سیزدهم آقای رئیسی ،نقد های جدی داشته و دارم،ولی نقد و نظر و مطرح کردن مباحث مختلف باید در یک فضای علمی،منطقی و بدون کوچکترین اهانت و تخریب و بد اخلاقی به شهروندان و مدیران جامعه ،انجام شود.
بیان عقده های مختلف با چاشنی بی احترامی و تحقیرآمیز ،آن هم به شکل غیر واقعی و غیر مستند در نزد افکار عمومی اوج بد اخلاقی و بی اخلاقی و استیصال و درماندگی اهانت کنندگان را می رساند .