سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد

با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، محمدعلی حسینی‌نسب، بعنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان منصوب شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، با حکم ولی جهانی، در تاریخ  18 دی ماه 1402 “محمدعلی حسینی نسب” بعنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

در حکم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان استان آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی با حفظ سمت، به موجب این حکم به سمت”سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل” منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود رود با برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحبنظران و تعامل با سایر حوزه‌ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های وزارتخانه‌های متبوع و اداره‌کل با فعالسازی تمام ظرفیت‌های استانی، توسعه بازار گردشگری با نگاهی آینده‌نگر، ارائه راهکارهایی نوین نظارتی، سامانددهی دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری و استانداردهای فعالیت آنها، ارتباط حداکثر با بخش خصوصی و تشکیل شورای مشاوران بخش خصوصی، تهیه برنامه مدون و هدفمند برای آموزش، معرفی حداکثری پورتال چامع گردشگری استان و توجه به تبلیغات فضای مجازی، تدوین استانداردهای بومگردی و تاسیسات گردشگری و ارتقای استانداردهای هتلداری اهتمام شایسته به عمل آید.

امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق باشید.