داستان داماش را تکرار نکنید؛

شکست کار انتخاباتی تبلیغاتی محمدیاری در خرید امتیاز لیگ یکی برای چوکای تالش

تلاش محمدحسن محمدیاری نماینده تالش با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای انتقال امتیاز تیم لیگ یکی به چوکای تالش با شکست مواجه شد. تیم چوکا که در طول فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده بود در پایان به لیگ دو سقوط کرد. در این میان مسئولان این شهرستان سعی کردند امتیاز […]

تلاش محمدحسن محمدیاری نماینده تالش با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای انتقال امتیاز تیم لیگ یکی به چوکای تالش با شکست مواجه شد.

تیم چوکا که در طول فصل گذشته با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده بود در پایان به لیگ دو سقوط کرد. در این میان مسئولان این شهرستان سعی کردند امتیاز تیم خوشه طلایی ساوه را دریافت کنند.

روز ۱۱ مردادماه در جلسه‌ای با حضور نماینده تالش، مدیرکل ورزش و جوانان، سرپرست فرمانداری تالش، نماینده امام‌جمعه، رئیس اداره ورزش، اعضای هیئت فوتبال و همچنین جمعی از اصحاب رسانه و لیدرهای باشگاه چوکای تالش مذاکرات با مالک تیم خوشه طلایی برگزار شد که به نتیجه نرسید و افراد به تدریج جلسه را ترک کردند.

پرویزی مالک خوشه طلایی در این جلسه عنوان کرد که برای تیمداری چوکا در لیگ نیاز به سی میلیارد تومان پول است. هادی صادقی مدیرعامل اسبق باشگاه که به عنوان نماینده مالک خوشه طلایی حضور داشت وعده داد که از محل فروش امتیاز تیم چوکا در لیگ دو و حمایت مالی چند نفر دیگر بیست میلیارد آن پرداخت شود و ده میلیارد دیگر هیئت فوتبال و مسئولین باید تعهد دهند.

از آنجا که مشخص بود چنین تعهداتی صورت نمی گیرد کار گره خورد و نماینده خوشه طلایی جلسه را ترک کرد و  هیچ‌کدام پاسخگوی تماس‌های تلفنی رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نبودند.

به نظر می رسد نماینده تالش قصد دارد همان ماجرای خرید امتیاز توسط داماش را تکرار کند. تیم داماش نیز امتیاز یک تیم لیگ یکی را خریداری کرد و بعد از یک فصل به دلیل عدم تعهدات باشگاه به تیم خرم آبادی منتقل شد و داماش در واقع منحل شد و بعد از زیرگروه  لیگ سه مسابقات خود را شروع کرد.

امسال سال انتخابات است و ظاهرا آقایان می خواهند همه کارهای نکرده فصول گذشته را در این فصل انجام دهند. چه اشکالی دارد چوکا همانطور که فوتبالی صعود و سقوط کرد در لیگ دسته دوم حضور داشته باشد. اگر پولی هست تا حالا چرا هزینه نشد که این تیم سقوط نکند. عواقب بدهی در فصول بعدی با چه کسی است و اگر محمدیاری در انتخابات برنده نشود چه تضمینی برای پرداخت آن وجود دارد. این ها چیزهایی است که حضرات نسبت به آن فکری نکرده اند و تنها می خواهند برای مدتی هواداران خود را خوشحال  کنند.