با کسب سه مقام اول و یک مقام دوم در 5 رشته ورزشی؛

كاروان منطقه آزاد انزلی قهرمان المپیاد ورزشی كاركنان مناطق آزاد كشور شد

نخستین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در منطقه آزاد اروند با درخشش کاروان اعزامی سازمان منطقه آزاد انزلی به پایان رسید. سیدمحمدرضا عظمتی مدیر توسعه منابع انسانی این سازمان با اعلام این خبر افزود: در رشته ی […]

نخستین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در منطقه آزاد اروند با درخشش کاروان اعزامی سازمان منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

سیدمحمدرضا عظمتی مدیر توسعه منابع انسانی این سازمان با اعلام این خبر افزود: در رشته ی تنیس روی میز، آقایان : امیر پورمحمدی، مسعود فلاح، حامد شهبازی و مجید شفاعتی در رشته شطرنج، آقایان: جمشید محبوب ، عزیز آقاییان و محمد رسول قربانی و در رشته دارت، خانم ها: فاطمه اسدی و فاطمه رمضانی موفق به کسب مقام نخست این دوره از رقابت ها شدند .

وی ادامه داد: در رشته فوتسال متشکل از آقایان : امیر محمودی مقدم، محمود تان، جواد حاجی پور، امید یزدانی، صادق حسنی، امیر قویدل، حامد رحیمی، رامین امیری، مبین جعفرپور، امیرحسین پور امیدی، میثاق حسن پور و محسن صفرپور در دیدار پایانی در ضربات پنالتی با قبول شکست از میزبان مسابقات به مقام دوم دست یافت .

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت روحیه همکاری و کار تیمی در کارکنان مناطق آزاد کشور و تشویق به ورزش و زندگی سالم و تقویت توان سازمانی در راستای تأثیر بهینه در حیطه کاری بود .

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل سازمان و معاون توسعه مدیریت در اعزام کاروان به این مسابقات تقدیر و تشکر نمود