استراتژی محمد رنجبر نیاول ، تامین منافع عمومی روستاوندان و شهروندان لنگرودی و کاهش مشکلات می باشد

محمد رنجبر نیاول ،کاندیدای مجلس دوازدهم ،به هیچکس وعده پست و موقعیت نمی دهد/ استقبال از حضور آقای محمد رنجبر نیاول علاوه بر بخشها و روستاها ،در شهر لنگرود برخی مدعیان را انگشت به دهان نگاهداشته است

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار__محمد رنجبر نیاول ،کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود در رابطه با استقبال گروههای مختلف مردم  از روند افزایشی ،خوب و طبیعی برخوردار است و روز به روز به عدد استقبال کنندگان از حضور ایشان در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود […]

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار__محمد رنجبر نیاول ،کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود در رابطه با استقبال گروههای مختلف مردم  از روند افزایشی ،خوب و طبیعی برخوردار است و روز به روز به عدد استقبال کنندگان از حضور ایشان در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود افزوده می‌شود و این با کمی تلاش بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر و حساب شده تر می تواند عامل برتری ایشان در انتخابات در روز یازدهم اسفند ماه سال جاری باشد.

آقای محمد رنجبر نیاول ، در دیدار با گروههای مختلف مردم نه وعده‌های آنچنانی می‌دهد و نه در دیدارهای خصوصی هم به کسی وعده پست و مقام و موقعیت می دهد.

ایشان برای قرار گرفتن شهرستان لنگرود در جایگاه واقعی اش ،برنامه ها و پلتفورم های واقعی و قابل دسترس دارد و تمام تلاش و همت شان این است که عقب‌ماندگی های مزمن شهرستان در تمام ابعاد یا کاهش یابد و برطرف شود.

این تلاش، عقلانی و منطقی می باشد که کاندیدایی استراتژی اش تأمین منافع عمومی شهرستان و تمام اقشار و بویژه توانمند سازی اقشار ضعیف و زحمتکش جامعه ی لنگرود باشد.

همچنین افراد کمپین آقای محمد رنجبر نیاول ، فقط برای پیروزی برنامه های ایشان تلاش می کنند و هیچ چشمداشتی به پست و مقام و موقعیت ندارند

یکی از ویژگی های خوب افراد فعال و پیشرو در کمپین انتخاباتی آقای محمد رنجبر نیاول ،این است که هیچکدام از این افراد هیچ چشمداشتی شخصی برای فردای پیروزی احتمالی ایشان در انتخابات در جهت برخورداری از مقام و موقعیت ندارند و فقط برای اعتلای نام شهرستان لنگرود و سعادت شهروندان و روستاوندان آن تلاش می کنند.
این روحیه و منش باعث شده است تا اقبال از حضور ایشان به عنوان نامزد انتخاباتی روز به روز در سطح شهرستان لنگرود رو به افزایش است.
روند خوب استقبال واقعی از حضور جناب آقای محمد رنجبر نیاول در روستاها،شهرها،و در میان کشاورزان ،فرهنگیان،اصناف،دانشجویان
،کارگران، کارمندان ،زنان ، فعالان اقتصادی بخش خصوصی و … نشان از روند  خوب میزان بالای «جامعه پذیری »از حضور شان دارد.
چون جان کلام و منش آقای رنجبر از جنس بی ریایی و درستکاری،صداقت و مهربانی و بدون خود شیفتگی است در حال درنوردیدن و تسخیر افکار عمومی شهرستان لنگرود می باشد.