مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان: نمایشگاه گردشگری تهران بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری استان

نشست هماهنگی حضور استان گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و اجرای هرچه بهتر این رویدادها با حضور روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان در رشت برگزار شد.

این نشست هم‌اندیشی  روز یکشنبه  ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در راستای تبادل‌نظر و هماهنگی برای حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و اجرای هرچه بهتر این برنامه‎ها با حضور ولی جهانی مدیرکل، سیدمحمدرضا حسینی نسب سرپرست معاونت گردشگری و با حضور معاون صنایع‌دستی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همچنین روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان و مسئولین اداره کل در محل سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

ضرورت هم بستگی فعالان گردشگری گیلان در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری فرصت ارزشمندی است برای آشنایی فعالان و متخصصان حوزه گردشگری کشوراست.

ولی جهانی بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد همانند سال‌های گذشته، پرقدرت و فعال در این نمایشگاه شرکت نماید.

او تصریح کرد: از آنجایی که برگزاری این نمایشگاه تاثیر بسزایی در رشد صنعت گردشگری استان دارد، باید نگاه جدی و عمیقی به آن شود.

جهانی همچنین افزود: یکی از راه‌های راه مقابله با بسیاری از چالش‌های موجود در استان توجه به صنعت گردشگری است.

در این نشست روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان گیلان در خصوص  نحوه  حضور فعالان گردشگری استان گیلان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های معاونت گردشگری استان گیلان مقرر شد تدارکات کاملی با رویکرد غذا و پذیرایی گیلانی و شهر خلاق خوراک را در این نمایشگاه ارائه دهد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.