نگاهی اجمالی به برگزاری موفق و باشکوه جشنواره ی نوروزی لاهیجان ؛

مدیریت شهری لاهیجان ،برند مدیریت شهرهای استان گیلان

شهرداری لاهیجان در دوره ی کنونی مدیریتی با مدیریت هوشمند و توانمند مهندس زنده دل ،شهردار جوان ،کاربلد و متعهد و با همراهی شورای اسلامی شهر و کارکنان پرتلاش شهرداری با برنامه‌ریزی ،مدیریت و نظارت جدی بر پروژه‌ها و طرح های عمرانی ،خدماتی،رفاهی،فرهنگی و…به روز های خوب مدیریتی رسیده است. این مهم با وجود محدودیت […]

شهرداری لاهیجان در دوره ی کنونی مدیریتی با مدیریت هوشمند و توانمند مهندس زنده دل ،شهردار جوان ،کاربلد و متعهد و با همراهی شورای اسلامی شهر و کارکنان پرتلاش شهرداری با برنامه‌ریزی ،مدیریت و نظارت جدی بر پروژه‌ها و طرح های عمرانی ،خدماتی،رفاهی،فرهنگی و…به روز های خوب مدیریتی رسیده است.
این مهم با وجود محدودیت ها و مشکلاتی که وجود داشته و دارد ،حاصل شده است.
در مدیریت شهرداری لاهیجان هم افزایی و همگرایی به عنوان استراتژی مدیریت اجرایی شهری تعریف و تبدیل گردیده و این مجموعه از حاشیه ها فاصله گرفته و به متن ماموریت های اصلی شهرداری در زمینه های عمرانی،خدماتی،فرهنگی و… پرداخته است.

علاوه بر  برنامه‌ریزی و ساماندهی برای انجام پروژه ها و طرح های متعدد عمرانی و خدماتی، نگاه ویژه ای به مقوله ی مهم فرهنگ و گردشگری شهر لاهیجان یکی دیگر از برجستگی های روزآمد مدیریت اجرایی شهری لاهیجان می باشد.

برگزاری موفق و باشکوه جشنواره ی نوروزی ۱۴۰۳

یکی از مولفه‌های موفقیت و هوشمندی مدیریت شهری و شهرداری لاهیجان تلاش شهرداری و مدیریت شهری لاهیجان برای بالابردن سطح رضایتمندی شهروندان لاهیجانی و همچنین گردشگران فراوان و دوام اقامت آنان در شهر لاهیجان و فرصت های ایجاد شغل و ثروت و صد البته شادی و نشاط در مردم است.
در این ارتباط برگزاری باشکوه و موفق جشنواره ی نوروزی امسال توسط شهرداری لاهیجان،نشان داد که شهر لاهیجان مانند سال‌های گذشته ،به برند شهرهای استان گیلان و حتی کشور در بسیاری از زمینه ها از جمله برنامه‌های فرهنگی و گردشگر پذیر تبدیل شده است.
استقبال مردم فهیم لاهیجان و همچنین گردشگران که از اقصی نقاط کشور از این رویداد مهم فرهنگی و هنری،خود گواه و شاهدی  برای موفقیت تیم مدیریتی شهرداری لاهیجان و مدیریت شهری می باشد که الگو برداری از آن می تواند در تولید نشاط و هنجارهای قشنگ اجتماعی دیگر شهرهای استان و کشور بسیار مؤثر و مفید باشد.
می توان ادعا کرد که شهرداری لاهیجان،هم اکنون از جمله معدود مدیریت های موفق و پیشرو مدیریت شهری در سطح کشور محسوب می‌شود،این مدیریت در استراتژی کاری خود ایجاد رفاه و زیر ساخت های مورد نیاز شهری و همچنین ایجاد نشاط و رضایتمندی برای شهروندان و کارکنان پرتلاش شهرداری و جذب گردشگران و سرمایه گذاران در پروژه های مختلف شهری قرار داده است و در این هدف گذاری تا این مرحله تقریباً موفق بوده است.
در ضمن شهردار لاهیجان و همچنین مدیریت شهری این شهر،عملا اثبات کرده است که ظرفیت شنیدن انتقادات منصفانه و دلسوزانه ی شهروندان و رسانه های گروهی و تشکل های مردم نهاد را در ارتباط با مباحث مختلف مدیریت شهری را به خوبی دارد و این روش را  یک اسلوب مدرن مدیریتی می داند.
شهردار جوان لاهیجان در امر پاسخگویی در رابطه با مباحث مدیریت شهری نشان داده که لکنت زبان ندارد و  توانایی مدیریت اجرایی شهر  برای مردم را دارد.

 

علی کریمی پاشاکی __روزنامه نگار