سلسله اقدامات حرفه ای و عملکرد خوب شرکت توزیع نیروی برق گیلان و روابط عمومی آن شرکت در فرآیند اطلاع رسانی

مدیریت مصرف بهینه انرژی برق بایستی به فرهنگ فراگیر در بین مردم تبدیل شود

اختصاصی پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در دوره ی جدید مدیریتی و سالهای اخیر ، بخوبی توانسته است با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و ضروری با توجه به وظیفه ی ذاتی توزیع انرژی پاک برق ،بخوبی به انجام رسانده است و همچنان مدیریت و کارکنان این […]

اختصاصی پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در دوره ی جدید مدیریتی و سالهای اخیر ، بخوبی توانسته است با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و ضروری با توجه به وظیفه ی ذاتی توزیع انرژی پاک برق ،بخوبی به انجام رسانده است و همچنان مدیریت و کارکنان این شرکت در انجام وظیفه حرفه ای خود کوشا و آماده می باشند.
در سالهای اخیر این شرکت با توجه به منابع اختصاص یافته به بهترین شکل ممکن توانسته است در پایداری و استمرار جریان انرژی برق در حدود وظایف و اختیارات خود موفق عمل نماید و در صورت تخصیص اعتبارات لازم و توجه مشترکان به مقوله ی مهم مدیریت مصرف بهینه برق و همچنین پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی،می توان ادعا کرد که مشکلات در حوزه ی توزیع انرژی برق توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان به حداقل خواهد رسید و این روند تا بهبودی کامل نواقص ادامه خواهد داشت.

هم اکنون با توجه به اقدامات مدیریتی و تلاش کارکنان زحمتکش شرکت توزیع نیروی برق گیلان در آماده سازی خطوط و شبکه ی توزیع و ایجاد زیرساخت های لازم, مشکلات برخورداری مردم از انرژی برق به حداقل رسانده است که ضرورت دارد با مصرف بهینه انرژی برق توسط تمامی مشترکین خانگی و صنعتی تا ارایه ی خدمات پایدارتر شود.
صد البته مکان دارد به علت فرسودگی برخی خطوط توزیع برق مشکلاتی همچنان وجود داشته باشد که توسط شرکت های توزیع نیروی برق استان گیلان در سالهای اخیر یا به حداقل رسیده و یا در حال حل و فصل کامل این نوع مشکلات می باشد.

 

عملکرد خوب واحد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان جناب آقای دکتر صادقی خمامی و عرض خداقوت به جناب آقای مهندس مهدی زاده ، مدیر عامل موفق و پرتلاش سابق شرکت ، لازم است تا از عملکرد بسیار خوب و اطلاع رسانی های به موقع و پاسخگویی مدیریت و کارکنان روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان قدردانی نماییم.
مدیریت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همیشه هم در دسترس بوده و هم با اطلاع رسانی و ارتباطات منطقی با مطبوعات ورسانه‌های گروهی و رسانه نگاران ،هم ماموریت سازمانی و حرفه ای خود را در جهت خدمت به مردم بخوبی انجام داده است و امید است این روند بیش از پیش تقویت گردد.
می توان ادعا کرد در دو سال اخیر با توجه به آمار و ارقام ، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای کاهش خاموشی‌ها و استمرار جریان برق نسبت به سال های گذشته فوق العاده خوب و قابل دفاع بوده است و ضرورت دارد تا سیاست های خوب شرکت در دوره ی جدید با توجه به تعاریف و سوابق خوب مدیریتی که از مدیریت جناب آقای دکتر مسعود صادقی خمامی، پیش از آمدن به استان گیلان می شود ، شاهد بهتر و پویاتر شدن عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باشیم.