مدیر همیشه پرادعای دولت سیزدهم برکنار می شود! | یک دانشگاه امام صادقی در راس سازمان برنامه و بودجه

خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و ایسنا از برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داده اند. فردی که به تازگی معتقد بود ۹۷ درصد منابع مصوب بودجه سال گذشته وصول شده و با وجود تحمیل هزینه‌هایی از جمله ترمیم حقوق و افزایش یارانه‌های نقدی هیچ استقراضی صورت نگرفته است. او معمولا در مصاحبه هایش انتقادات تندی […]

خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و ایسنا از برکناری رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داده اند. فردی که به تازگی معتقد بود ۹۷ درصد منابع مصوب بودجه سال گذشته وصول شده و با وجود تحمیل هزینه‌هایی از جمله ترمیم حقوق و افزایش یارانه‌های نقدی هیچ استقراضی صورت نگرفته است. او معمولا در مصاحبه هایش انتقادات تندی را متوجه دولت سابق نیز می‌کرد.

ایسنا نوشته است مسعود میرکاظمی در روزهای آتی از ریاست سازمان برنامه و بودجه کنار خواهد رفت و بر اساس اطلاعات بدست آمده داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی به جای او به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب خواهد شد.

داود منظور عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم اقصادی، گرایش اقتصادسنجی و اقتصاد بخش عمومی از دانشگاه تهران (۱۳۷۹) و کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق(ع) (۱۳۶۹) است.

 

برنامه تغییر رئیس سازمان برنامه و بودجه تا سه شنبه هفته جاری قرار است انجام شود و ممکن است تا اوایل هفته آینده به تعویق بیافتد.

گفتنی است بعد از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در شب عید، وزیر آموزش و پرورش استعفاء داد و حال به نظر می‌رسد نوبت فرد مهمتری رسیده که همیشه ادعاهای زیادی داشته است.