باز تکرار دوباره ذبح اخلاق در یوم الانتخابات!

مناعت طبع و بزرگ منشی دکتر نوبخت در برابرامواج تخریب!

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _رضا شهرکی_چند روزی از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای ورود به مجلس شورای اسلامی می‌گذرد. رقابت‌ها آغازشده و هر داوطلبی تلاش می‌کند تا خود را فرد برتر و حائز اکثر یا تمامی شرایط معرفی کرده و نظر مردم را به سمت خود جلب کند. در این میانه عده‌ای به […]

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _رضا شهرکی_چند روزی از آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای ورود به مجلس شورای اسلامی می‌گذرد. رقابت‌ها آغازشده و هر داوطلبی تلاش می‌کند تا خود را فرد برتر و حائز اکثر یا تمامی شرایط معرفی کرده و نظر مردم را به سمت خود جلب کند.
در این میانه عده‌ای به نمایاندن خود و توانایی‌هاو قابلیت‌های خود مشغول‌اند.

ولی تعدادی خود یا برخی حامیانش هم فقط به دنبال تخریب بقیه که در راس همه  “دکتر نوبخت ” قرار دارد ، هستند و از خود و داشته‌های خود چیزی نمی‌گویند تا نداشته هایشان رو نشود !  البته اگر به انصاف نگاه کنیم حرفی هم برای گفتن ندارند و همیشه تاریخ استراتژی تبلیغی بی مایگان و کوتوله ها بر مبنای تخریب بزرگان ، طلبکاری از همه، سیاه نمایی همه خدمات گذشته، قهرمان نشان دادن خود برمبنای وعده‌های کلی و گفتن دروغ‌های بزرگ بنا نهاده شده است .

در تاریخ معروف است که یوزف گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر به‌گونه‌ای دروغ می‌گفت که قبل از همه خودش آن را باور می‌کرد و بعد دروغ‌های بزرگش را با چنان اعتمادبه‌نفسی تکرار می‌کرد که خیلی‌ها باور می‌کردند.

بی‌تعارف باید گفت که ورود جدی و اخلاق مدارانه دکتر نوبخت در عرصه انتخابات رشت و خمام مورد استقبال مردم قرار گرفت و محاسبات بعضی از کاندیداها را برای کسب آراء به هم‌ریخت.

در مقابل این استقبال و شادمانی بسیاری از حضور دکتر نوبخت، در کمال تعجب شاهد پدیده‌ای خاص هستیم. تعدادی از کاندیداها تمام تبلیغ خود را بر تخریب و زیر سؤال بردن عملکرد  دکتر نوبخت از گذشته تابه‌حال قرار داده اند. این دسته که کم هم نیستند تمامی مقاطع زندگی ایشان را واکاوی کرده و وقتی به نکته مهمی دست نیافتند به ترویج دروغ و تکرار آن با صدای بلند اقدام می‌کنند.

این افراد چهار دوره نمایندگی دکتر نوبخت را کاملاً زیر سؤال برده و این شانزده سال را عاری از هر خدمتی و کاملاً بیهوده می‌دانند!
سؤال اینجاست که با کدام منطق چنین حرفی را بر زبان می‌آورید؟

و از آن مهم‌تر:

مگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی چهار ساله نیست؟
مگر مردم چهار دوره پیاپی ایشان را  انتخاب نکردند؟
مگر رأی بالای ۱۶۸ هزارتایی مردم در انتخابات مجلس پنجم رشت  که در دهه های گذشته و حتی دهه های آینده بی سابقه خواهد بود فراموش کرده ایم ؟
چرا به خود اجازه می‌دهید مردم را فاقد صلاحیت تشخیص بدانید؟

مردم در آن دوره‌ها طعم خوش‌خدمت بی‌منت دکتر نوبخت را چشیدند و با او همراه و همدل شدند و هر دوره بیش از دوره قبل به او رأی دادند. روزی که دکتر نوبخت اعلام کردند که دیگر قصد کاندیداتوری ندارند مردم گروه‌گروه به ایشان مراجعه می‌کردند و با اصرار خواستار ادامه حضور ایشان بودند.
اگر نمی‌دانید بروید و بپرسید!
ولی اگر قصد سیاه نمایی و دروغ‌گویی دارید ، حرفی نیست، اشکالی هم ندارد مردم خودشان در میدان هستند و قضاوت می‌کنند!

چند روز پیش کسانی در جمعی نظر دکتر نوبخت را درباره میزان تخریب‌ها و تهمت‌ها و دروغ‌ها جویا شدند. ایشان مثل همیشه با مناعت طبع پاسخی ندادند و فقط به گفتن این نکته بسنده کردند که:
– روز دوازدهم اسفند ماه روز بعد از انتخابات یازدهم نظر مردم مشخص می‌ کند!

نوع برخور‌د و تعامل دکتر نوبخت با رقبا درسی برای همه است. ایشان به‌یقین به‌واسطه خدمت در عالی‌ترین رتبه‌های مدیریتی کشور اطلاعاتی خاص از برخی کاندیداها دارند ولی حتی در چنین شرایطی که آماج تخریب‌های ناجوانمردانه هستند لب از لب نگشودند و حرفی نزدند.