مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه:

منطقه آزاد انزلی میزبان پنجمین نمایشگاه تخصصی اپتیك شمال كشور

    به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه مهدی جلیلی از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی اپتیک و صنایع وابسته با حضور تولید کنندگان و واردکنندگان این حوزه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی خبر داد. وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه تخصصی بیش از ۳۰ شرکت […]

 
 
به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه مهدی جلیلی از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی اپتیک و صنایع وابسته با حضور تولید کنندگان و واردکنندگان این حوزه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی خبر داد.

وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه تخصصی بیش از ۳۰ شرکت تولید کننده و توزیع کننده انواع عدسی ،فریم‌های عینک ، برشکاری و صنایع وابسته با همکاری اتحادیه گیلان ، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه ای از تاریخ ۲۵ بهمن لغایت ۲۷ بهمن جدید ترین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی خاطرنشان کرد : برگزاری کارگاه آموزش تراش دور عدسی ، تعمیرات عینک ، جوش و حک لیزری در انواع عینک ها از دیگر بخش های این نمایشگاه تخصصی بوده که به افراد شرکت کننده مدرک فنی و حرفه ای اعطا می گردد. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ لغایت ۱۹ از این نمایشگاه تخصصی بازدید بعمل آورند.