در راستای مطالبات مردم صورت گرفت؛

نشست مشترک نماینده مردم انزلی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

صبح امروز، دکتر احمد دنیامالی- نماینده مردم شهرستان‌ بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی امروز با دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست، نظام بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رؤسای پیشین و فعلی بیمارستان شهید بهشتی انزلی مورد بررسی […]

صبح امروز، دکتر احمد دنیامالی- نماینده مردم شهرستان‌ بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی امروز با دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، نظام بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رؤسای پیشین و فعلی بیمارستان شهید بهشتی انزلی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست مسائل کلان نظام سلامت کشور، بودجه بندی و بودجه ریزی و توجه ویژه مجلس به مقوله بهداشت و درمان مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

بررسی آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی از جمله مرکز جامع خدمات سلامت امام علی علیه‌السلام و بال توسعه بیمارستان شهید دکتر بهشتی انزلی و همچنین توسعه ناوگان اورژانس ۱۱۵، از دیگر مواردی بود که در نشست مشترک نماینده مردم بندرانزلی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد طرح و بررسی قرار گرفت.