غلامعلی جعفر زاده نماینده سابق مجلس خطاب به رییسی:

نمی‌شود چون خودش ۶ کلاس سواد دارد فکر کند که مردم هم بی‌سواد هستند!

با عیدی 1800 آدامس هم نمی‌توان خرید/ رئیسی نه از سیاست چیزی متوجه می‌شود، نه از اقتصاد، نه از فرهنگ!/به کار بردن الفاظ توهین آمیزی مانند دولت مردمی، بیشتر به شعور مردم توهین می‌کند/ ما به دست بوسی چین رفتیم، حقارت تا کجا ؟/ چرا مجلس مقابل این دروغگویی ها ایستادگی نمی‌کند؟!/ با چه رویی می‌گویند که شغل ایجاد کردیم؟!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس با اشاره به عملکرد دولت رئیسی و افزایش‌ قیمت های لحظه‌ای، گفت: این دولت شعارزده، ناتوان و ناکارآمد است و هزینه بسیار سنگینی را بر کشور تحمیل کرده است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه متاسفانه دولت سیزدهم درک صحیحی نسبت به مسائل کشور ندارد، خاطرنشان کرد: این دولت با به کار بردن الفاظ توهین آمیزی مانند دولت مردمی، بیشتر به شعور مردم توهین می‌کند.

وی افزود: بهترین کار برای رئیسی که هم آبروی خود را بخرد و هم آخرتش را خراب نکند و هم حیثیت خودش و پدرخانومش را نبرد، استعفا است.

این نماینده سابق مجلس اضافه کرد: بهترین کار این است که سریعا استعفا دهد و دولت را منحل کند و انتخابات زودهنگام برگزار شود. شورای نگهبان هم اجازه دهد کاندیداهای مورد نظر مردم مانند لاریجانی، احمدی نژاد، خاتمی که می‌توانند کشور را از این بحران نجات دهند، حضور پیدا کنند و کشور را از این بحران نجات دهند.

جعفرزاده یادآور شد: رئیسی مگر خودش به یاد نمی‌آورد که چه وعده هایی درباره اینترنت، شغل، پول ملی و … داده بود؟ با چه رویی می‌گویند که شغل ایجاد کردیم؟ نمی‌شود چون خودش ۶ کلاس سواد دارد فکر کند که مردم هم بی‌سواد هستند! مردم با سواد هستند و امور را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیسی با عدم امضای احیای برجام، خسارت سنگینی را به کشور وارد کرده است، گفت: من به صورت موثق اطلاع دارم که رهبری اجازه مذاکره را به دولت رئیسی داده بود، اما این ها با بهانه تراشی و زدن حرف های بی ربط و قهرمان بازی، از جیب مردم خرج کردند.

وی ادامه داد: اجرای تمامی تفاهم نامه‌ها با چین،به   FATF منتهی شده است، چگونه از یقه چین آویزان شده اند، مگر نگفتند به خارج نیاز نداریم؟

 این کارشناس با اشاره به برخی از سخنان مبنی براینکه اگر توافقات با چین در کشور اجرایی شود، شاهد رونق خواهیم بود، گفت: اجرای تمامی تفاهم نامه‌ها با چین، بهFATF  منتهی شده است و گفته اند اگر نتوانید مقررات بین بانکی را اجرا کنید، نمی‌توانیم با شما مبادله کنیم. یعنی بازهم به برجام برگشتیم.

   جعفرزاده با اشاره به سفر توهین آمیز رئیسی به چین، گفت: چطور قبل از اینکه رئیس جمهور چین عذرخواهی نکرده، رئیسی به این کشور سفر کرد؟ رئیس جمهور چین حتی به خودش زحمت نداد تا ماشین رئیسی برود و یکی از وزرایش را برای استقبال فرستاد!  رئیسی نه از سیاست چیزی متوجه می‌شود، نه از اقتصاد، نه از فرهنگ و … او حتی اطلاعات دینی هم ندارد و آیه ها را اشتباه می‌خواند. اطلاعات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و … ندارد و هرکسی هر چیزی که می‌خواهد به او گزارش می‌دهد و او هم در تلویزیون می‌گوید. او واقعا صلاحیت این کرسی را ندارد  و با حذف رقبا توانست به ریاست جمهوری برسد. گل زدن در دروازه بدون دروازه بان که هنر نیست.

وی گفت: مگر نگفتند به خارج نیاز نداریم؟ خارج مگر تعریف غرب و شرق دارد؟ ما به دست بوسی چین رفتیم، حقارت تا کجا ؟ چرا رئیسی کشور را تا این اندازه تحقیر می‌کند؟ نه کار کردن بلد است، نه اظهار نظر کردن! واقعا نمی‌دانم چه اصراری است که یک فردی را در کرسی ریاست جمهوری نگه دارند!

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: به جرات می‌گویم که حداقل ۶۰ درصد مردم کشور در حال له شدن هستند. رئیسی به خودش، مردم، خانواده‌اش و … لطف کند و سریعتر کابینه را منحل کند.

وی اظهار داشت: چرا مجلس مقابل این دروغگویی ها ایستادگی نمی‌کند؟ مجلس واقعا از زمانی که دنباله رو دولت شد، کارنامه بسیار ضعیفی از خود ارائه داده است.

نماینده سابق مجلس می‌گوید: بهار ۱۴۰۲ بهار سختی برای ایران خواهد بود. این زمستان سرد باعث شد تا اعتراضات آرام شود و کسی ناکارآمدی را متوجه مدیریت خودش نداند. اما با مساعد شدن هوا، مردم عصبانیت خودشان را بیرون خواهند ریخت و مجدد شاهد اعتراضات خواهیم بود. با عیدی ۱۸۰۰ آدامس هم نمی‌توان خرید، این چه توهینی است؟ مجلس یک تغییر در بودجه داده آقایان قهر کرده اند! مجلس اگر مجلس است، نباید دیگر میرکاظمی را به مجلس راه دهد که قهر می‌کند و با معاونینش از کمیسیون تلفیق خارج می‌شود، این مجلس واقعا ضعیف است./ اصلاحات نیوز