” هادی حق شناس ” آری یا نه ؟/ حضور چهره خوشنام بندر انزلی بار دیگر در انتخابات/ حوزه بندر انزلی نیازمند نماینده ای با دیدگاه بروز اقتصادی است

با نهایی شدن و اعلام اسامی تایید صلاحیت های داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، رقابت در بین کاندیداهای انتخابات شهرستان بندر انزلی وارد فاز جدیدی شد . شهرستان بندر انزلی اگر چه از نظر وسعت و جمعیت با برخی از شهرستانهای دیگر استان گیلان قابل مقایسه نیست اما از نظر موقعیت جغرافیایی ، بندر […]

با نهایی شدن و اعلام اسامی تایید صلاحیت های داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، رقابت در بین کاندیداهای انتخابات شهرستان بندر انزلی وارد فاز جدیدی شد .
شهرستان بندر انزلی اگر چه از نظر وسعت و جمعیت با برخی از شهرستانهای دیگر استان گیلان قابل مقایسه نیست اما از نظر موقعیت جغرافیایی ، بندر شهر بودن و داشتن موقعیت های گردشگری و اقتصادی از لحاظ حوزه انتخابیه حوزه ی بسیار مهمی است .
شهرستان بندر انزلی قومیت های مختلفی را در خود جای داده که از دیرباز در کنار یکدیگر زندگی و امرار معاش می کنند و بر خلاف نظر برخی ها، شهرستان بندر انزلی یک شهرستان دارای مردمی با تفکر و شعور سیاسی ویژه است .
نماینده ای که بخواهد در این حوزه فعالیت کند باید به طور کامل و دقیق از تمامی جنبه های اجتماعی و محیطی منطقه آشنایی داشته باشد و برای دریافت مطالبات بر حق مردم توانمند بوده و در سطح ملی نیز ارتباطات مثمر ثمر داشته باشد .
دکتر هادی حق شناس چهره ای خوشنام در بندر انزلی است که البته به جهت سوابق خوب عملکردی که داشته ،آوازه خوشنامی وی در نقاط دیگر کشور نیز پیچیده است.
دکتر حق شناس دارای تحصیلات دکترای اقتصاد ، که در رزومه فعالیت هایش یک دوره نماینده مردم بندر انزلی در مجلس ، مدیر کلی اسبق بنادر و دریانوردی گیلان و استاندار گلستان را داراست ،خدمات بسیار ارزنده ای را ارائه کرده است ‌. شاید رقیبان سیاسی حق شناس شم سیاسی وی و دیدگاه‌های صریح او را همواره بر زیر سوال برده اند و از آن صراحت کلام حق شناس ، به جهت مطامع سیاسی خودشان بر علیه وی بهره جسته اند اما نکته ای که کاملا مشهود و مشخص است این مورد است که حق شناس در قد و قامت یک کارشناس اقتصادی و همچنین یک فعال سیاسی و اجتماعی آنچنان می تواند مسائل روز کشور را تحلیل کرده و راهکار ارائه دهد که در سطح ملی به نظرات و کلام وی صحه می گذارند .
از سوی دیگر با نزدیکتر شدن به روز انتخابات ، رقبای انتخاباتی بیشتر به برجسته کردن نقاط قوت خود و یافتن نقاط ضعف دیگر رقباء می گردند اما باید یادآور شویم که دکتر حق شناس را به حسن اخلاق و رفتار، دانش بالا و فراهم نمودن شرایط اشتغال برای جوانان و پیگیری مطالبات در زمان تصدی در مسندهای اجرایی می شناسند و امیدواریم که قاطبه مردم همانگونه که همواره در ایام انتخابات شعار گزینش اصلح مطرح می‌شود ، فرد اصلح از بندر انزلی راهی مجلس کنند .