دکتر نوبخت در جمع مردم رشت:

هدفم خدمتگذاری به مردم است

دکتر محمد باقر نوبخت، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در میان استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم افتتاح دفتر ستاد واقع در خیابان معلم رشت حضور یافت و هدف از حضورش در انتخابات را خدمتگذاری به مردم اعلام کرد. نوبخت ابتدا سخنانش را با بیتی از سعدی آغاز کرد و گفت: دوستان […]

دکتر محمد باقر نوبخت، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در میان استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم در مراسم افتتاح دفتر ستاد واقع در خیابان معلم رشت حضور یافت و هدف از حضورش در انتخابات را خدمتگذاری به مردم اعلام کرد.

نوبخت ابتدا سخنانش را با بیتی از سعدی آغاز کرد و گفت: دوستان عیبم کنند که چرا دل به تو دادم / باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: برخی از دوستان از سر دلسوزی ملامتم می کنند که پس از 19 سال چرا دوباره برگشتم و ملامت می کنند که این کارنامه را برای خودم حفظ کنم.
وی بیان کرد: این دوستان ملامتم می کنند که 8 سال سابقه حضور به عنوان معاون رییس جمهور و همچنین رییس برنامه و بودجه را داشتم را خراب نکنم.
دکتر نوبخت ادامه داد: البته این دوستان می گویند که چرا پس از 19 سال که با عبارت “میروم تا شاخه ای بروید” چرا دوباره برگشتم؟ که باید بگویم مردم نسبت به 19 سال پیش مشکلات زیادی دارند.
دکتر نوبخت در جمع حامیانش خاطرنشان کرد: در برابر مردمان شریف و بزرگواری که خوب و با عاطفه هستند, نوبخت باید زندگی و جان خود را فدای آنان بکند و آمدم که فقط کنار شما باشم.
رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: میدانم که مشکلات چقدر گسترده است اما من به اندازه ای تجارب دارم و همچنین دوستانی نیز دارم که بتوانیم با کمک هم مشکلات را کاهش دهیم.
وی گفت: من می توانستم زندگی خود را در کنار خانواده م با آسایش و راحتی سپری کنم اما مردم دوستی را انتخاب کردم و پس از انتخاب شدن با تمام وجود به مردمم خدمت خواهم کرد.
دکتر نوبخت اضافه کرد: هم اینک نیز پس از 20 سال می بینم که مردم خدمتگذار خود را فراموش نکرده اند و اگر 11 اسفند عطوفت مردم شامل حالم شود از حقوق شما به خوبی دفاع خواهم کرد.
وی اظهار کرد: پس از حضور در مجلس به طور حتم یک روز در هفته را در دفترم با مردم ملاقات خواهم کرد و همچنین یک روز نیز به حرفها و مشکلات بانوان, مادران و دخترانم گوش خواهم داد و برای رفع مشکلات آنان تلاش می کنم و دو روز در هفته نیز کنار شوراهای شهر و روستا خواهم بود و همانند گذشته به روستاها می روم، کاری که در چهار دوره نمایندگی خود انجام دادم.
دکتر نوبخت در خاتمه بیان کرد: احسان مردم را باید با احسان پاسخ داد و امیدوارم این اعتمادی که به من کردید و آنچه که در 11 اسفند اتفاق خواهد افتاد, روز 12 اسفند جشن بزرگی را در خدمت شما داشته باشیم.
■ حمایت بازنشستگان سراسر کشور از دکتر نوبخت
پس از سخنان دکتر نوبخت یکی از بازنشستگان گیلانی به نمایندگی از دیگر بازنشستگان گفت: بازنشستگان سراسر کشور بخاطر محبتهایی که دکتر نوبخت دارند از وی حمایت می کنند.
وی افزود: دکتر نوبخت در پایان خدمت خود در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام شایسته‌ای انجام دادند که لایحه و پیشنهاد دکتر توسط دولت فعلی ازمجلس بازپس گرفته شد.
این بازنشسته بیان کرد: نمایندگان بازنشستگان جلسه ای را در تهران برگزار کردند که محبت خود را به دکتر ابراز کنیم و اعلام می کنم نه تنها بازنشستگان رشت و خمام, بلکه بازنشستگان سراسر کشور از دکتر نوبخت حمایت می کنند.