در آغازین روز هفته دولت و با حضور استاندار گیلان:

پست شهید سجاد طاهرنیا افتتاح و به بهره برداری رسید

  با حضور اسدالله عباسی پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهید سجاد طاهرنیا و بطور همزمان ۵ پروژه دیگر با اعتبار ۳۶۱۵ میلیارد ریال افتتاح و برقدار شد. آیین افتتاح و بهره برداری پست شهید سجاد طاهرنیا و همزمان ۵ پروژه دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در منطقه سلیمانداراب شهرستان رشت با حضور خانواده معظم شهید […]

 

با حضور اسدالله عباسی پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهید سجاد طاهرنیا و بطور همزمان ۵ پروژه دیگر با اعتبار ۳۶۱۵ میلیارد ریال افتتاح و برقدار شد.

آیین افتتاح و بهره برداری پست شهید سجاد طاهرنیا و همزمان ۵ پروژه دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در منطقه سلیمانداراب شهرستان رشت با حضور خانواده معظم شهید بزرگوار مدافع حرم سجاد طاهرنیا، استاندار گیلان، نمایندگان مردم شریف شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، فرماندار شهرستان رشت، برگزار شد.
اسدالله عباسی استاندار گیلان در این آیین ضمن اهدا لوح سپاس به خانواده معزز شهید سجاد طاهر نیا، گفت: از حضور خانواده شهید سرافراز مدافع حریم، سجاد طاهر نیا قدردانی می کنم. بطور حتم هر پیشرفت و توسعه ای در جای جای نقاط کشور عزیزمان مرهون ایثار و جانفشانی شهدای عزیز است.
وی افزود: همچنین صمیمانه از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکاران سخت کوش ایشان در اجرای پروژه ها و خدمت رسانی به مردم عزیز تشکرمی نمایم.
استاندار گیلان گفت: با نگاه به داشته ها و با تکیه بر توان و با همت و تلاش خود، خوشبختانه اکنون به جایی رسیده ایم که انجام چنین پروژه های حساسی، با متخصصین داخلی امکان پذیر بوده و این مایه افتخار است.
عباسی گفت: به شکر خدا در حوزه برق خدمات و کارهای بسیار خوبی انجام شده و انشاا… استمرار داشته باشد و ما هم به نوبه خود حمایت لازم را در این عرصه خواهیم داشت.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پست شهید سجاد طاهرنیا، پروژه ای زیرساختی و با تکنولوژی و فناوری پیشرفته روز است که نقش بسزایی در تامین برق پایدار منطقه سلیمانداراب و حومه دارد.
وی افزود: تکنولوژی GIS بکار رفته در این پست موجب شد که این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع اجرا شود، در صورتی که اجرای این پست با تکنولوژی AIS به ۳۰۰۰ متر مربع زمین نیاز داشت.
داراب زاده گفت: اجرای این پروژه با تکنولوژی روز موجب شد تا زمین مورد نیاز به یک چهارم تقلیل پیدا کند که این امر با توجه به ارزش بالای زمین در استان گیلان بسیار حائز اهمیت است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در اجرای این پروژه، به مبلمان و معماری شهری توجه ویژه ای شده و با قرار گرفتن تمامی تجهیزات پست در داخل سوله، پست ظاهر زیبایی از نظر معماری دارد.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن تجهیزات پست در داخل سوله، شکل این پست به مانند ساختمان های مجاور بوده که از لحاظ امنیتی و پدافند غیرعامل نیز بسیار مهم و حیاتی می باشد.
داراب زاده گفت: علاوه بر این ۶ پروژه در سایر نقاط استان، مسیر خدمتگزاری ادامه دارد. در واقع سال ۱۴۰۲ از نظر تعداد و میزان سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی و ملی در حوزه صنعت برق، سالی بی نظیر بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: هرگونه توسعه در بخش های مختلف، حمل و نقل جاده ای ، ریلی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری به شدت وابسته به صنعت برق و توسعه زیرساخت های آن است. با توجه با این مهم، انتظار می رود که در سفر بعدی ریاست جمهور به استان، از نظر تخصیص اعتبارات در زمینه برق، نگاه و عنایت ویژه ای به صنعت برق استان شود.